Kapitola čtrnáctá

602 31 24
                                    


,,Jungkooku,měl by sis dávat pozor na jazyk. Pokud takhle budeš mluvit s paní učitelkou ve škole,nevim, jak dlouho tam ještě zůstaneš." kárala mě mamka, když jsme jeli v autě domu. ,,Zlato,nech to být." pohladil jí otec. ,,Nenechám. Ať se začne trochu chovat." prskla po otci naštvaně.

,,Víš vůbec,jak teď vypadáme?! I ty tvoje známky nejsou nejlepší! Co teď asi máme dělat, Jungkooku?!" křičela na mě vytočeně. ,,Nevím! Prostě nejsem vševěd,abych měl samé jedničky! Už to pochop!" ozval jsem se konečně.

,,Jak se opovažuješ zvednout hlas na svou matku?!" kárala mě znovu. ,,A proč by ne?! Už mě nebaví,že mě pořád komanduješ! Ty prostě nechápeš,že nejsem ten nejlepší syn! Že nejsem nejchytřejší, nehodnější a nejkrásnější! " ječel jsem na ni nazpátek.

,,A co já s tím?! To jsem si snad vybírala mít syna jako jsi ty?!" vyjekla na mě a já ztichl. Takhle věta se mi vryla do paměti na celý život. ,,Sakra,pozor!" vyjekl táta a v tu ránu jenom tma a temnota,která mě pohltila.



















Pomalu jsem otevřel oči a podíval se kolem sebe. Bylo zhasnuto. Pouta jsem měl dole a byl jsem převlečený do jiného oblečení. Co se to stalo? Pomyslel jsem si a zhluboka se nadechl. Zdál se mi znovu ten sen?

Podíval jsem se směrem ke dveřím a ty byly zamčené. Tak jsem se zvedl a posadil se trochu lépe. Podíval jsem se směrem ke křeslu a šokem nadskočil. Seděl tam Taehyung a koukal se na mě upřeným pohledem.

,,No dobré ráno," ušklíbl se na mě a já na sucho polkl. Zvedl se a došel ke mně. Zase si lehl nade mě a zabránil mi úniku. Koukal se mi do očí a přitom si kousal svůj spodní ret. Proč mi to připadá atraktivní?! Ať přestane. Hned!

,,Zdál se ti ošklivý sen,andílku." pohladil mě po tváři ukazováčkem a já skoro nedýchal. Bál jsem se ho. Měl teď opravdu hodně hladový pohled. Bál jsem se,že mi ublíží. ,,Ani nevíš,jak moc jsem tě chtěl,když jsi tady ležel a kroutil se jako žížalka.." zamumlal a já polkl knedlík v krku.

,,Byl jsi tak roztomilý. Plakal jsi,potil se a ani nevíš, jak moc sexy jsi u toho byl." mumlal mi u ucha. Nakonec mi to ucho i skousl. Dostal jsem tak husí kůži po celém těle. ,,To ale nevadí. Máme dost času a tak si tě můžu vzít hned teď," řekl náhle a skousl mi ucho znovu.

Cítil jsem,jak mi svou dlaní zmáčkl bok. Celý jsem se napnul. Nechtěl jsem,aby udělal to,co říkal. Vždyť na to nejsem připravený! ,,Jung...koo...kie..." promluvil svým hlubokým hlasem. Začal mě líbat pomalu na krku,dokud se neodtáhl a nepřiblížil se obličejem k tomu mému.

Chvíli se mi tázavě koukal na rty. Nevěděl jsem,co po mně chce. Co žádá. Až když mě políbil na rty,jsem to poznal. Dal mi dlouhý a hladový polibek. Díky tomu jsem měl divný pocit v břiše. Jako kdyby se mi chtělo zvracet,ale byl to takový hezký pocit.

Polibek jsem mu vrátil,ale né úmyslně. Tím pádem se ihned zapojil a přitáhl si mě za zátylek blíž. Zaměstnal se mezi mé nohy a přitom si mě rukou držel blízko svého těla. Jednou rukou mi pro jistotu držel boky. Asi si myslel,že uteču. Upřímně,já jsem připravený na útěk byl.

Líbali jsme se. Bylo to hodně hladové líbání. Já nevěděl,co dělat a tak mě vedl on. Opakoval jsem všechno,co dělal on a nakonec se mu to asi líbilo stejně tak,jako mně.

Když mi sundal tričko,vrhl se z mých rtů na mé poprsí. Tam mi udělal několik bolestných cucfleků a kousanců. Nemohl jsem držet v sobě vzdechy. Bylo to na mě až moc intenzivní. Párkrát jsem ho vypustil, ale horko těžko jsem je držel v sobě.

Taehyung si mě k sobě náhle přimáčkl a políbil mě na lícní kosti a jablku. ,,Chci tě slyšet,Jungkooku." zašeptal svým hlubokým hlasem. Když jsem pochopil,co tím myslel, nechal jsem ze sebe vyjít první slastný vzdech. Pak přišel další a další.

Bylo jich čím dál tím více. Blížil se totiž k mému podbříšku. Tam mě i nejdéle provokoval. Koukal na mě a dělal mi bolestná znaménka po celém těle. Mně to ale nevadilo. Připadalo mi to...vzrušující?

Chtěl mi stáhnout kalhoty,ale to jsem ho zastavil. Sám sebe jsem překvapil,že jsem v tuhle chvíli dokázal sám sebe zastavit,ale stalo se. Moc dobře jsem totiž věděl,proč nechci,aby mi ty kalhoty stáhl.

——————

HI ANGELS!!🕊

Máme tady další epizůdku. Proč? Protože vás nechci moc trápit,to zaprvé,ale taky nevím,zda zítra budu mít čas něco vydat.

Zase se vracím do školy a jelikož jsem na soukromé škole,budou teď do nás dost ládovat učení. Doufám,že budu mít čas psát. ://

Love ya💋

daddy? [ vkook ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat