7

4 0 0
                                    

ГлЛ

Искарах си акъла, боже дано е добре мисля че не го ударих толкова силно.... е поне се надявам де ще му мине, сега важното е да си поговорим с Майк защото не си спомням какво точно си говорихме снощи. И не искам да си правя грешни закуключения, че ми писна да страдам за глупости.
- Хей Майк какво ще закусваш?  - попитах насочвайки се към хлафилника. В този момент Майк само мина зад мен и ме прегърна.... Той ме прегърна, добре може и да съм чула снощи правилно.... Нищо не се знае.
- Ако искаш мога аз да направя нещо за закъска? - каза след като си отмести главата от вратът ми като постави нежна целувка на мястото. Така поради определени обстоятелства настръхнах признавам си.
- Добре съгласна съм нека да видим какво ще направиш. - казах предизвикателно, и се надявах да е мелба с плодове защото им беше сезона а Стеф имаше много в хлафилника. За мое щастие той извади плодовете и защочна да прави нещо не след дълго ми сервира нещо като плодова салата с йогорд. Божествено,ухилих се като идиот.

ГлМ

Когато станахме с гръм и трясък не можех да спра да я гледам толкова е сладка и изглежда толкова невинна. Очичките и светнаха при вида на семплата закъска която и направих.
- Харесва ли ти? - погледнах я и се усмихнах като и се усмихана широко. Никога не съм очаквам с брат ми да се озовем тук в тази ситуация но се радвам че поне веднъж го послушах.
- Разбира се! Обожавам плодова салата. - каза и започна да яде аз се присъедих до нея и започнахме да си говорим общи теми.
- Може ли да те питам нещо? Ако не е проблем. Защото искам да се разберем. - събрах смелост и накрая я питах.
- Разбира се! - изяде и последното парче ягода и се обърна към мен с усмивка.
- И вчера те питах но не съм сигурен до колко си спомняш но искаш ли да си моето момиче? - пф казах го, да знам че съм много на сполуки и прибързвам ама ако не сега то кога? Нали! Тя само докато ме гледаше си личеше че леко се стресна.
- Виж ако.... - тя ме прекъсна.
- Добре! - просто заяви няма да крия доста щастлив се почувствах.
Имполсивно и я придърпах към мен и я целунах а тя отвърна като ме обкрачи и седна в мен. Тези усни са направо божествени не мога и да ви опиша. Не знам колко време бяхме така докато не чух ръкоплядкане и подсвиркване до нас.

ГлЛ

Не мога да повярвам какво стана туко що, чество съм леко стресната но и нищо не губя да опитам, нали? А и ако имам нужда от информация Стефи просто ще звъдне на един номер и може да извади всичко за него дори ако е кал, пясък или дарадонки като бебе. Затова просто приех. В следващия момент се натискахме на дивана. Докато не чух ръкопляскане и подсвиркване, отделих се от така меките и божествени усни на Майк които все едно бяха създадени за моите и кой да видя Стефи и Крис аплодирайки ни от страни. Засрамих се станах като домат и просто станах от Майк.
- Аз отивам да де оправям! - казах смутена и само минах покрай двамата клоуна като ударих Стефи по рамото и я изгледах злобно, а тя само се исзмя. Пача, ще видят те.

ГлС

Добре с цирка од тук сега трябва да стана лоша.
- Така Майк. - казах и седнах до него на дивана.
- Нали ти е пределно ясно че ако я нараниш ще се наложи да извърша убийство. И няма да е безболезнено. - казах и само го погледнах с моя психопадски поглед и се усмихнах.
- Кой е каьла че ще я нараня! - отсече той. - Тя е божествено моя. - заяви доста сериозно че и да не му вярва човек да му повярва. Това момче ми харесва няма да се нашага да го кастрирам и да го карам да си яде топките в собствен сос.
- Добре само така те искам. - казах вече развеселена от начините за измъчване които ми дойдоха на ум.
- Сега ще трябва да оправяме обяче момчета вие какво ще правите? - попитах ги и честно ми беше все тая дали ще останат но може би повече склонях към това да останат. В същия момент Лекси излезе от банията и вече беше готова което значеше че е мой ред да се оправя.
- Та момчета решете се какво ще правите аз отивам да се оправям! - казах и станах, като отидох в стаята при Лекс за да се съблека и да си взема кърпа.

ГлК

Искам да остана и съм обеден че и Майк иска особено след като новото му гадже е отатека и сигурно е голо кой знае какво му минава на олигофрена в момента през главата.
- Искаш лид а останем? Така или иначе няма какво да правим само да отидем да се преоблечем? - предложих.
- Съгладен съм! А и тук е по забавно и интересно от това висим в нас и да се чудим с кой глупак да се занием първо. - вметна брат ми.
- Тогава да кажем на момичетата.- казах и станахме и двамата като се запътихме към стаята в която бяха те.
- Момичета ние ще отидем да се преоблечем и ще се върнем. - провикнах се и получих едно 'Добре' в един глас.
- Майк може ли да ми оставих тениската си, моляяя?!! - Лекси се провикна от стята.
- Разбира се! - каза брат ми и се запъти да влиза в стаята. И като по поръчка Стефи също се извика.
- Крис мога ли да те помоля нещо? - извика от банията тя.
- Да кажете мадам. - бих искал да и видя реакцията.
- Може ли да минеш през магазина за алкохол, цигари, и нещо безалкохолно?- моята малка шефка.
- Разбира се на връщане ще минем.- казах и Майк в същия момент излезна от стаята леко разрошен и със смучка на връта. Хах да му се невиди и негодника.
- Тръгваме! - извикахме и двамета и излезнахме от апартамента на Стефи.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Сега въпроса е какво ще стане със Стефи и Крис и двамта имат гаджета или поне така се водят. Ще разберем...
А това между Лекси и Майк как ли ще потръгне?
Още един интересен въпрос с какво се занимават всищност момчетата?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The new beginnig ( Ново начало )Where stories live. Discover now