ГТС
Отворих вратата и направо ахнах пред мен стояха не едно а цели две бужествено секси момчета. Да бях ги зяпнала. Да знам че приличам на лунатичка заради това. Но хей въпреки това пак не могат да ми стъпият на малкия пръст.
Спрях да ги зяпам и най сетне продумах.
- Кажете какво искате.- изръсих грубо както винаги. Момчетата се спогледаха и едното продума.
- Аз съм Крис а това е брат ми Майк.- представи себе си и брат си след което въздиша.- Бих искал да попитам нещо защото така като гледам не ми прилича много на диларска къща.- тоя вече мв дразни- Мога ли да попитам къде е дилара тук или да се върна по късно след като вече ви е опънал защото очевидно освен личните му курвички не знам какво сте.- о да тоя си проси боя но имам по фобра идея.
- Кажете какво ви трябва.- казах остро.
- Добре искам две десятки и три петички.- тоя базика ли се колко хора ще пушат от това.
- Важния еъпрос е каква стока искаш. Чиста или друсана.- момчето пред мен само ме погледна изненадано. И така трябва скъпи учи се от момичетата.
- Нека десятките да са чисти ,а две от петичките да са друсани.- имам чувството че разговариям с идиот но супер секси идиот който с удоволствие бих упънала или по скоро бих позволила да ме упъне.След като се разбраха вече станаха приятели и пушеха заедно козче в апартамента на Стефи..................
Очевидно че като не мога да измисля нещо забавно презкачам скучното обяснение....
На сутринта.............................
ГТС
Слънчевите лъчи ме убиваха мислех си да стана да дръпна пердето но нещо притискаше тялото ми. Отворих очи и видях КРИС какво по дяволите става тук защо съм с ..... Ааааа спомням си. Толкова ми се спеше че ме мързеше да покажа стаята за гости на момчетата и някак си аз спах с Крис а Лекси сигорно е с Майк. Не признавам нищо но това момче ухае толкова приятно че направо те опиянява. Надявам се Лекси да не ме убие като се събуди до супер секси момче. В следващия момент се бях обърнала към момчето до мен и се бях згушила и заспала отново.
ГТЛ
Станах сутринта или поне си мислех че стсвам но някой ме беше хванал силно през кръста и не ме пускаше. Завъртях се и се оказа че това е Майк. Да си призная сладък е наистина много сладък. Но едвали би ме харедал мрн никой не ме харесва. Ирония нали Стефи я обожават а менме игнорират или пропускат...... Няма значение просто ако се влюбия до уши в някакво момче знам че Стефи би ми помогнала да го имама и да е само мой. Снощи докато още бяхме напушени но докато бяхме сами си говорихме всякакви неща буквално. И накрая той ме целуна не веднъж след което ме попита дали искам да съм неговото момиче но преди да кажа нещо вече спяхме един в друг. Реших да не го будя и се сгуших него и отново заспах.
НГТ (неутрална гледна точка)
След като двете момичета решиха че трябва да поспят още малко момчетата направиха същото след тях. Очевидно беше едно Крис си хареса Стефи както и тя него. Надяваме се само и двамата да искат сериозна връзка.
До колкото до Лекси и Майк те очевидно са на стреляй бегай. Олучат ли си късмета ако ли не продължават напред. Този път обаче съдбата и на тях се усмихва след толкова провалени връзки.∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Като за последно днес.
Знаете какво ще кажа.
Така че сори ако има грешки.
Обичам ви❤❤
Пишете коментари приемам и хейтари.Отделно на снимката е Крис момчето на Стефи❤❤❤❤
YOU ARE READING
The new beginnig ( Ново начало )
FanfictionЗдравейте хора, това няма да е история в която всички са големи и всичко е позволено реших да има разнообразие малко. И така за историята да ви разкажа малко.... В иторията ще се запознаете с момиче което се мести да живее в България от своя любим...