Продължение

15 2 0
                                    

ГТС

Нещо се размърда до мен на леглото, но реших да не ставам така или иначе ми се спеше. Затова просто заспах пак.

ГТК (гледна точка Крис)

Станах за малко от леглото че бях жаден. Като се върнах в стаята ми седнах вниматрлно на леглото до Стефи докато спи е толкова сладка. Честно прииска ми се да я целуна. Но как би реагирала ако го направя?..???...
Чудих се над този въпрос и накрая просто легнах до нея на леглито и започнах да я галя по косата. Какви ги върша аз не правя такива неща Крис осъзнай се човек. Това момиче просто ми влезна под кожата още като я видях. Аввввв..... тези усни колко сочни изглеждат. може би няма да съжелявам ако я целуна само веднъж. Нали?
Дори аз не мога да си отговоря на този въпрос... Пу че съм и аз.
Наведох се леко над нея и я целунах нежно. Тя очевидно се събуди и аз мигновено станах от нея.

ГТС

Тамън се бях разсънила и изведнъж усетих меки усни върху моите целувката беше нежна а на мен ми се прииска още. Отворих си очите а пред мен седеше Крис очевидно в очакване на реакцията ми. А моята реакция каква беше, а да метнах му се на връта и така половин час се натискахме докато не решихме че и двамата сме гладни. Станахме от леглото и се запътихме към кухнията коята буквално беше в другия край на апартамента... Ужас....
Когато вече бяхме в кухнията той реши да ме изненада каза просто да седна и да го изчакам аз само кимнах какво се очакваше да правя.

ГТК

Исках да и направя закуска просто исках. Не можех да обясня защо, но това момиче е просто фурия която ще ме отвее ако не съм с нея. По дяволите влюбвам се в това момиче а се познаваме от толкова малко.... Фък брат не е честно. Аз не я заслужавамаз съм боклук и такъв ще си остана а тя не е нужна да ме търпи.
Казвам си всичко това на ум но не мога да спра да я гледам да мисля за нея а когато имам възможност да я докосна се възползвам до максималния предел.
Върнах се при нея с майсторски направни палачинки със шоколад Нутела. Не знам дали обича много шоколад носамо това имаше в шкафа ѝ. То като се замисля щом има три боркана със шоколад значи много обича шоколад. Е дано да и харесат.
Върнах се при нея, а тя като видя палачинките очичките и светнаха. Мамка му обичам това момиче. Но не бива да съм с нея защото , сега е време да разберете истината имам си гадже и се казва Маги, знам знам искате да ме набодете на химикалката , вилица , молив или линия не знам какво ви е по на близо сега и след това да ме опечете на него с една дума Живо барбекю.
Подредих масата и се сетих че брат ми Майк и мисля че сестра и Лекси също са тук как ги забравихме. Ама и те не са издали и звък от сутринта можеби още спят.

The new beginnig ( Ново начало )Where stories live. Discover now