𝗖𝗵𝗶𝗹𝗱! 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 + 𝗖𝗵𝗶𝗹𝗱! 𝗥𝗲𝗮𝗱𝗲𝗿 | 𝗣𝗹𝗮𝘆𝗺𝗮𝘁𝗲𝘀.

332 10 2
                                    


𝗥𝗘𝗤𝗨𝗘𝗦𝗧𝗘𝗗 𝗕𝗬: shenisoyo

𝗣𝗥𝗢𝗡𝗢𝗨𝗡𝗦:  𝗴𝗲𝗻𝗱𝗲𝗿-𝗻𝗲𝘂𝘁𝗿𝗮𝗹, 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗳𝗶𝗲𝗱.

𝗚𝗘𝗡𝗥𝗘: 𝗽𝗹𝗮𝘁𝗼𝗻𝗶𝗰.

𝗣𝗟𝗢𝗧: 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀, 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗽𝗹𝗮𝘆 𝗮𝘁 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲. 

𝗕𝗘𝗙𝗢𝗥𝗘 𝗖𝗨𝗥𝗦𝗘 𝗛𝗜𝗔𝗖𝗛𝗜, 𝗖𝗛𝗜𝗟𝗗 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗘𝗥, 𝗣𝗟𝗔𝗧𝗢𝗡𝗜𝗖.

𝗧𝗿𝗶𝗴𝗴𝗲𝗿𝘄𝗮𝗿𝗻𝗶𝗻𝗴𝘀: 𝗻𝗼𝗻𝗲.








↣ꕺ𝗖𝗛𝗜𝗟𝗗! 𝗛𝗜𝗔𝗖𝗛𝗜 + 𝗖𝗛𝗜𝗟𝗗! 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗘𝗥ꕺ↢

. . . . . . . . . . . . . . . . . . 𝗣𝗟𝗔𝗬𝗠𝗔𝗧𝗘𝗦.




-𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗮𝗱 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀, 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗹𝗹. 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗶𝗿𝗱, 𝗯𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁. 𝗬𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲𝘀 𝘁𝗼 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗱𝗮𝘁𝗲𝘀. 𝗬𝗼𝘂 𝘁𝘄𝗼 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝗶𝗻𝘀𝗲𝗽𝗮𝗿𝗮𝗯𝗹𝗲. 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗼𝗿 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲, 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗰𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗹𝗼𝗻𝗴𝗲𝗿. 𝗧𝗼𝗱𝗮𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮𝗻𝘆 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗿 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿𝗻𝗼𝗼𝗻. 𝗬𝗼𝘂 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝘄𝗮𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗶𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗻𝘁𝗶𝗹 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿𝗻𝗼𝗼𝗻, 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗿𝗮𝗯𝗯𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗲𝗻𝘁.

-𝗬𝗼𝘂 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗼𝗳 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶'𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗸𝗻𝗼𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿, 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶'𝘀 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝗙𝘂𝘁𝗮𝗼𝗺𝗼𝘁𝗲, 𝗮𝗻𝘀𝘄𝗲𝗿𝗲𝗱. 𝗙𝘂𝘁𝗮𝗼𝗺𝗼𝘁𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿, 𝗮𝗻𝗱 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝘄𝗮𝘀  𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝘆𝗼𝘂. 𝗬𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘁 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗿,"𝗛𝗶 𝘆/𝗻!" 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝗶𝗻 𝗮 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝘅𝗰𝗶𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼𝗻𝗲."𝗛𝗶 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶!" 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝗴𝗿𝗮𝗯𝗯𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗮𝗻𝗱, 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗿𝗮𝗻 𝘂𝗽𝘀𝘁𝗮𝗶𝗿𝘀 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗱𝗿𝗼𝗼𝗺.

-𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗽𝗹𝗮𝘆, 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗱𝗼𝗹𝗹𝘀 𝗼𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲. 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆, 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗼 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂. 𝗙𝘂𝘁𝗮𝗼𝗺𝗼𝘁𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴, 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗮𝗱𝗻'𝘁 𝗻𝗼𝘁𝗶𝗰𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗺. 𝗬𝗼𝘂 𝘁𝘄𝗼 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁𝗹𝘆," 𝗜'𝗹𝗹 𝘀𝗮𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂!" 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗲𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹 𝘀𝗮𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀. 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶'𝘀 𝗱𝗼𝗹𝗹 𝗵𝗮𝗱 𝘀𝗮𝘃𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗳𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴,"𝗬𝗼𝘂 𝘀𝗮𝘃𝗲𝗱 𝗺𝗲!" 𝗬𝗼𝘂 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹𝘀 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘀𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁. 𝗧𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗽𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹𝘀 𝗶𝗻 𝗮 𝘁𝗼𝘆 𝗰𝗮𝗿 𝗺𝗼𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗽𝗿𝗲𝘁𝗲𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘁.

-𝗙𝘂𝘁𝗮𝗼 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗼𝗺 𝗾𝘂𝗶𝗲𝘁𝗹𝘆 𝗰𝗵𝘂𝗰𝗸𝗹𝗲𝗱, 𝗻𝗼𝘁 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴. 𝗬𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹 𝗮𝗹𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗳𝗲𝗹𝗹, 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶'𝘀 𝗱𝗼𝗹𝗹 𝘀𝗮𝘃𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀, 𝗮𝗻𝗱 𝗻𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝘄𝗼 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴? 𝗧𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗳𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗳𝘂𝗻𝗻𝘆, 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗾𝘂𝗲𝘀𝘁𝗶𝗼𝗻, 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗿𝗲 𝗸𝗶𝗱𝘀 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝘀𝗲 𝗱𝗮𝘆𝘀? 𝗪𝗲𝗹𝗹, 𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵  𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴, 𝗶𝘁 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝗲𝗻𝘀𝗲, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗼𝗹𝗹𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝗰𝗮𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴!"𝗛𝗲𝗿𝗲 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮 𝗺𝗮𝗿𝘀𝗵𝗺𝗲𝗹𝗹𝗼𝘄!" 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗮𝘆 𝘁𝗼 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶,"𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂!" 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝗱𝘀, 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗯𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲. 𝗬𝗼𝘂 𝘁𝘄𝗼 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗲𝗱 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗻𝗼𝘄 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗴𝗼,"𝗕𝘆𝗲 𝗛𝗶𝗮𝗰𝗵𝗶!" 𝗬𝗼𝘂 𝘀𝗮𝘆 𝘀𝗮𝗱𝗹𝘆,"𝗕𝘆 𝗬/𝗡!" 𝗦𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. 𝗬𝗼𝘂 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗼 𝗵𝗼𝗺𝗲.



𝗬𝗼𝘂 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗽𝗹𝗮𝘆𝗺𝗮𝘁𝗲𝘀.












"LOVERS TILL DEATH," -the mimic x reader oneshotsWhere stories live. Discover now