𝗬𝗨𝗠𝗔 + 𝗖𝗛𝗜𝗟𝗗!𝗗𝗔𝗨𝗚𝗛𝗧𝗘𝗥! 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗘𝗥 | 𝗜 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼𝗼.

370 9 2
                                    

𝗥𝗘𝗤𝗨𝗘𝗦𝗧𝗘𝗗 𝗕𝗬: btchsimps_ 

𝗣𝗥𝗢𝗡𝗢𝗨𝗡𝗦: 𝗳𝗲𝗺𝗮𝗹𝗲.

𝗚𝗘𝗡𝗥𝗘: 𝗽𝗹𝗮𝘁𝗼𝗻𝗶𝗰.

𝗣𝗟𝗢𝗧: 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝘆𝘂𝗺𝗮'𝘀 𝗰𝗵𝗶𝗹𝗱, 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝗮𝘁𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝗯𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗼𝘁𝗵 𝗿𝗲𝘂𝗻𝗶𝘁𝗲.

𝗔𝗙𝗧𝗘𝗥 𝗖𝗨𝗥𝗦𝗘 𝗬𝗨𝗠𝗔, 𝗖𝗛𝗜𝗟𝗗 + 𝗗𝗔𝗨𝗚𝗛𝗧𝗘𝗥! 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗘𝗥, 𝗣𝗟𝗔𝗧𝗢𝗡𝗜𝗖.

𝗧𝗥𝗜𝗚𝗚𝗘𝗥-𝗪𝗔𝗥𝗡𝗜𝗡𝗚𝗦: 𝗻𝗼𝗻𝗲.







-𝗬𝗨𝗠𝗔 + 𝗖𝗛𝗜𝗟𝗗! 𝗗𝗔𝗨𝗚𝗛𝗧𝗘𝗥! 𝗥𝗘𝗔𝗗𝗘𝗥

. . . . . . . . . . . . . . . . . 



𝗬𝗢𝗨𝗥 𝗣𝗢𝗩.

𝗂𝗍'𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖿𝗂𝗏𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝖾𝗉𝖺𝗋𝖺𝗍𝖾𝖽, 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗂𝗇 𝖻𝗒 𝖺 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗐𝗈𝗆𝖺𝗇 𝗐𝗁𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 22, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗐𝗈𝗆𝖺𝗇, 𝗌𝗁𝖾 𝗍𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗆𝖺𝗇𝗒, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗆𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝖸𝗎𝗆𝖺. 𝖯𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗌𝖺𝗒 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖺 𝗆𝗈𝗇𝗌𝗍𝖾𝗋, 𝖺 𝗆𝗈𝗌𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗈 𝖿𝖾𝖺𝗌𝗍𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗎𝗆𝖺𝗇 𝖿𝗅𝖾𝗌𝗁. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗅𝗅𝗌 𝖺𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗌𝗂𝖽𝖾 3 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖾𝖺𝗌𝗍𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖻𝖾𝖺𝗌𝗍𝗌 𝗁𝗎𝗇𝗍 𝖺𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗁𝗎𝗆𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗇𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗄𝗂𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾𝗆. 𝖨𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌; 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖻𝗒 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖺𝗌𝗍𝗌, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗅𝖾𝗌𝗁 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍, 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗅𝗉, 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝖽𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗒𝗈𝗎, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗈𝗋 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎. 𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖺 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗂𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗈𝗋𝗍𝗎𝗇𝖾. 𝖨'𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖺𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗆𝗒 "𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋" 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝗌𝗇𝖾𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗌𝖾𝗊𝗎𝖾𝗇𝖼𝖾𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾. 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 "𝗆𝗈𝗇𝗌𝗍𝖾𝗋𝗌" 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆. 𝖨𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝖾𝗅𝗒 𝗍𝗈𝗐𝗇.

"LOVERS TILL DEATH," -the mimic x reader oneshotsWhere stories live. Discover now