In London.

798 55 10
                                    

They reached Ishqaan's house. Ahaan was about to open the door but then he remembered that the keys to house are with Ishqi.

Ishqi in mind- uffo chabi toh mere paas hai ab kya kare?

Dadi- kya hua Ahaan puttar khol darwaja.

Ahaan- wo dadi...

Daniel- wait I'll open the door. I have an exrtra key because Ahaan always ends up losing his keys.

Ahaan looked at Daniel and smiled.

Ahaan- yes, thanks Daniel.

They all went inside and started roaming here and there and started taking a tour of house. Suddenly Dadi saw a board hanging on a door it said "Cutu", Yes it was Ishqi's room. Dadi went and tried to open the door but it was locked.

Dadi- Ahaan puttar...

She shouted loudly. Everyone heard it and panicked and came there...

Ahaan- kya hua dadi aap theek to ho na?

Chachi- ha mummyji aap thik hai?

Dadi- ha ha main think hu, Ahaan ye room kiska hai? Tu toh akele reheta hai toh ye cutu kon hai?

Ahaan- wo...wo dadi jinse maine ye ghar kharida haina ye unhone kiya tha.

Dadi- accha toh fir ye darwaja lock kyu hai aur tune ye nikala kyu nahi?

Ishqi mentally face-palmed herself and glared at Ahaan...

Ahaan- woh...unhone mujhe iss room ki chabi nahi di aur ye board bhi main na nikalu. Anyways aap sab chalo na fresh hojao fir khana khate hai.

Dadi found this suspicious but ignored and went followed by everyone. Now Ishqaan were left there, Ahaan knew Ishqi is going to scold him so he tried to go but she stopped him.

Ishqi- rukiye Mr. Malhotra kaha jaa rahe hai? Maine kaha tha na board nikaldo par nahi aapko toh bade bade dialogs bolne the, ab agar dadi andar chali jaati to?

Ahaan- to kya bas ek room hai wo unhe bata deta guest room hai.

Ishqi- avm andar mere kapde aur mera saara saman hai aur utna hi nahi andar hum dono ki bohot saari pictures bhi hai.

Ahaan- par ishqi dadi gayi toh nahi na andar, accha chalo fresh hojao.

Ishqi- hmm...

She was about to go but Ahaan held her hand and said...

Ahaan- sorry ishu ye tumhara ghar hai aur tumhe apne hi ghar main guest room mein rehena pad raha hai.

Ishqi- koi nahi avm kuch hi dino ki baat hai, ab chaliye warna kisiko shak hojayega.

Both went...

After a while everyone came and sat in lounge area. Ahaan had already ordered the food and everyone were chit- chatting while waiting for food to arrive.

Chachi- waise Ahaan tu jab India mein reheta tha tab toh apna room tak saaf nahi karta tha aur ab dekho apna ghar kitni acchi tarah se saaf rakha hai.

Ishqi in mind- sirf mujhe hi pata hai kitna saaf rakhte hai.

The door bell rang, Ahaan went and opened the door and took the food.

Ahaan- chalo khana aagaya hai.

Everyone went and sat on dining table while Ahaan went in kitchen to bring food.

Dadi- aree Ahaan tu kyu gaya kitchen mein? Tera koi kaam nahi hai waha tu bahar aaja. Ishqi tu kyu nahi jaati aur khana lati aise aake baith gayi yaha.

Love me thoda aur...Where stories live. Discover now