MÁRCIUS 1, OLIN.
AZ IDŐ KÜLÖNÖSEN HIDEGRE FORDULT TAVASZ TEKINTETÉRE, a szél hűvössége arra késztetett minden civilt, hogy inkább napjukat bent töltsék meleg otthonukban. Nem mintha ez meggátolta volna azt a duót, akik estéjüket a talán egyik leghíresebb szórakozóhelyen akarták tölteni itt Szöulban.
Az Olin mindig is az a hely volt, amit Mary egyszerűen imádott. Itt bulizott a legjobbakat, itt talált rá legelőször a szerelem, és természetesen, itt találkozott először Lee Heeseunggal.
Mary és Heeseung olyan volt egymásnak, mint egy család. Az apa-lánya kötelék szinte úgy alakult ki közöttük, hogy rá se eszméltek. Már nagyon rég óta ismerik egymást és sok kalandot éltek meg együtt.
Lee Heeseung a legtöbbek körében csak a "boszorkánymester" néven van meg, rövidebben varázslóként ismerik. Már nagyon sok ideje él, hihetetlen ereje van és ő az egyik legidősebb és legelismertebb varázsló a jelenkorban. Holott, ezt nem igazán lehetne elsőre megmondani fiatalos, mondatni tinédzsernek kinéző külsejéről.
Kétség kívül jól tartja magát.
Most is épp együtt voltak az Olinban, hiszen egy küldetésen vesznek részt. Oké, nem igazán mondhatni küldetésnek, inkább csak egy olyan "bulizni jöttem, de mégse azt teszem, hanem csak ülök és figyelem a terepet, hátha kiszúrok valami furát" terv. Csak a szokásos.
Mary oldalasan ült az egyik kanapén, majd amikor kiszúrt pár ismerős alakot, akik magukat csak "Kör Tagoknak" nevezik szeme átváltott rideg narancssárgára. Heeseung, aki a terem másik oldalában ült, kiszúrta a lányt, aki intett neki egyet, majd a férfi felállt és megközelítette a tagokat.
Mary eközben körbenézett és kiszúrt néhány Árnyvadászt. Figyelmen kívül hagyta őket, néhány kis vadász nem okozhat gondot, főleg ha ők is ugyanazzal a tervvel jöttek, mint ő maguk. Amint látta, hogy Heeseung a varázserejét használva fojtogat egy Körtagot, megkönnyebbült, majd gondolt egyet, és a bárpulthoz sétált.
Kért egy italt, majd pár percig csak bambult maga elé. Végül kiszúrta Heeseungot, aki idegesen figyelte őt. A szemével próbált kommunikálni, ami jelen pillanatban villámokat szórt.
Baj van.
Kiszúrta az Árnyvadászokat is, elég közel, illetve a Kör Tagokat is. A fogaskerekek csak úgy pörögtek a Kitsune agyában, gondolkodott, mit tegyen.
Mary odakúszott a boszorkánymesterhez, aki ismertette vele a híreket, miszerint démonok lepték el az Olint. A lány sóhajtott egyet, majd elkezdett körbejárni, hátha talál valamit.
YOU ARE READING
𝐒𝐇𝐀𝐃𝐎𝐖𝐇𝐔𝐍𝐓𝐄𝐑𝐒.
Fanfiction( nishimura riki. ) árnyvadásznak hívják őt, holott legnagyobb ellensége az ő fénye. ➶| -𝐩𝐮𝐧𝐜𝐬𝐨𝐬𝐦𝐨𝐧𝐬𝐭𝐞𝐫 ; 2022-06-20 ━ present. ─── · 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───