Emily szemszöge
Ma van a zesküvő napja és naon izgatott vagyok😍😍😍 már mindent előkészítettünk Palival. Megvan a ruha és az én tanúm egyértelműen Géza barinőm lessz😍🌺❤️
*Tájmszkip*
Épen szólt a zene én pedig vonultam befele apámmal Herri Sztájlszal. Már naon izgatott voltam uwu
Láttam ahogy besztim mosojog rám és hogy Pali mien fess az öltönyében🥵- Jólvan Emily akarod-e az itt megjelent Győrfi Pált hites férjedül? - kérdezte tőlem a pap, azaz Gyurcsány Ferenc.
-Yasss ofkorsz😍😍😍😍😍
-Na és te Győrfi Pál?
-Hát még szép🥰-válaszolta az én szejejmem.
-Akkor csókoljátok meg egymást!
Ekkor meg is csókoltuk volna egymást de belépett egy alak aki fogalmam se volt hoty ki csoda.-Ájjjj! Nem engeghetem! - szólt közbe Todoroki Shoto😱😱😱😱😱❄️🔥
-Fijam??!!😱😱😱 Azt hittem meghaltált!!!😭😭😭- mondotta jóapám Herri.
-Uristem apa natyon hiányoztál😭😭😭😭-malyd odaszalatt faterhoz és megölelte.
-Várjatok én nem is tudom ki vagyol mit keresel az esküvőmön??? - szoltam bele mán énis.
-Én a teswéred vok Emily. - monta Todoroki amitől naon meglepődtem😱😭
-Apa magyarázd meg!!!
-Hát szóval ez úgy vót hoty natyon régen amikor anyukád Varga Irén még élt akkor megszületett a kisöcséd Shoto❄️🔥de ebben az időben rossz vót az álatkert személyzete és emiatt kiszabadult az afrikai lógófülű rézfaszú bagoly és megette anyádat meg tesódat. Vatyis csak aszt hittem mert Shoto túlélte!!-mésélte el nekem apu és natyon öszetörtem😭😭hoty lehet hoty én eztet nem tuttam???
-És mért jöttél el az esküvőre?-kérdezte Géza miközbe engem vigasztalt.
-Látni akartam kivel akarsz össze házasodni.-válaszolta a sebhejes arcu.
-Lyó de honnan tudtam hoty merre van???-monta Gézu.
-Van pár efbiájos haverom.-mondotta Shoto.
-És megengeded hogy össze házasodlyunk?-kérdezte ekkor szívem lovagja😍😍😍
-Ja, persze
-Hát akkor csókollyátok meg etymást!!!-kiáltotta Ferenc a pap.
Ekkor Pali megcsókolt és indultunk is a nász utunkra Loszándzseleszbe❤️Tu bi kontinyúd...