Akşama kadar hazırlanıp Bahar'dan gelen buluşma yeri mesajını alınca evden çıktılar.
Asena yansıtmamaya çalışsa da kalbi oldukça hızlı atıyordu,parlayan gözlerle Cenk'e döndü "Nasıl olmuşum?" "Harika gözüküyorsun, hazır olduğuna eminsen çıkalım." "Eminim,çıkabiliriz."
Apartmandan çıkıp restorana kadar yürüdüler,buluşacakları restoran uzak değildi,aksine çok yakındı.Gayet geniş ve rahat bir yerdi,güzel servisleri vardı ayrıca içerisi harika dekore edilmişti.Kimse yoktu,Asena ile Cenk cam kenarında bir masaya geçip oturdu.
Tülay evden çıkmak için kapısını açtığı anda açık kahverengi saçları ve koyu kahverengi gözleriyle Volkan belirdi.Volkan,Bahar'a saplantı derecesinde takıntılı olan eski sevgilisi,ilişkilerinin üstünden altı yıl geçmesine rağmen Bahar'dan vazgeçemiyordu.
Tülay,kapıda birden Volkan'ı görünce sıçradı "Ne işin var burada?!" "Bahar burada mı?Evinde bulamadım." "Değil!Çık git artık kızın hayatından,istemiyor seni!" Volkan parmaklarını kafasında gezdirdi "Nerede o zaman?" "İyi misin sen?!Bahar seni istemiyor!Git evimden yoksa polisi ararım!" deyip kapıyı kapatacağı anda Volkan bir eliyle kapıyı tuttu ve Tülay el çabukluğuyla yanındaki masada duran bıçağı alarak Volkan'a doğrulttu "Hayatımızdan git!" "Sen kimsin de bana bıçak çekiyorsun?!"
Tülay bağırdı "Had bildiren kişiyim!" Volkan ise pes etmiş bir şekilde kafasını sallayıp Tülay'a döndü "Tamam gidiyorum."
Volkan'ın gittiğine emin olduktan sonra Tülay diğerleriyle buluşmak için restorana gitti.Siyah şalına sarılmış bir şekilde sokaklarda yürürken dikkatlice etrafına bakıyordu,restoranın beyaz kapısına geldiğinde ise Akif ile karşılaştı.Kapıda selamlaşıp içeri girdiler,Asena ve Cenk'i fark edip oturdukları masaya geçtiler ve yerlerini aldılar.
Tülay "Bahar daha gelmemiş."
Cenk "Evet yolda ama gelir birkaç dakikaya."
Akif "Sipariş verdiniz mi?"
Asena "Hayır sizi bekledik."
Restoranın önüne siyah motoruyla biri yaklaştı,inip kaskını çıkardı,bu kişi Bahar'dı.Neşeyle içeri girip sandalyeye oturdu "Hepimizi tekrardan bir arada görmek çok güzel.Bekletmedim umarım."
Asena "Hayır tam zamanında geldin canım."
Bahar "Sevindim,hadi sipariş verelim muhabbete başlarız."
Hepsi önlerindeki menüleri inceleyerek siparişlerini verdiler.
Cenk "Bence bugünün en önemli haberleri Asena'da."
Tülay gülerek Asena'ya döndü "Beş yılı dök ortaya bekliyoruz Asena."
Asena "Gerçekten beklediğiniz gibi şeyler olmadı."
Akif "Bu gerçekten umurumuzda değil dostum."
Asena "Pes ediyorum ve anlatıyorum.O gece burayı terk etmek zorunda kalıp otobüs durağına gittim,gideceğim üniversitenin yurdu vardı,en acilinden bir kayıt yaptırdım.Evden ayrılırken ardımdan hiç iz bırakmamaya özen göstermiştim ve başarılı da olmuşum.Üniversite dönemi bildiğiniz gibiydi ama burayı çok özlüyordum.Mezun olduktan sonra kendimi daha çok geliştirdim ve en iyi şirketlerden birine başvurdum tek seferde kabul edildim,kendime ait bir ev tuttum.Bunlar olurken burayı asla unutmadım."
Tülay "Vay be,en yakın arkadaşlarımın başarılı olması beni çok etkiliyor,adına çok mutluyum."
Bahar "Bir gün evine geliriz artık."
Asena "Tabii gelin,beklerim hepinizi."
Akif "Ne yalan söyleyeyim daha çok olay beklerdim." diyerek göz kırptı.
Cenk "Kendini toparlayabilmene mutluyum."
Asena "Siz neler yaptınız?Mesela Bahar,sen Volkan'dan kurtulabildin mi?"
Bahar derin bir iç çekti "Keşke ama hayır,yani eskisi kadar rahatsız etmiyor ama yine de takıntılı."
Asena "Ruh hastasının teki,polisler onu en başında tutuklamalıydı."
Tülay "Yakında ondan kurtulacağız hissediyorum,hislerim kuvvetlidir."
Cenk "Hiç şaşırmıyorum Tülay yürüyen doğal taş topluluğu gibisin."
Tülay "İnsana huzur veriyorlar."
Akif "Bir gün bana bunları anlatır mısın?Belki bununla ilgili bir kitap yazabilirim."
Tülay "Büyük bir memnuniyetle."
Asena "Akif yazar oldu,Tülay spiritüellikle uğraşıyor,Bahar hala çok tatlı,Cenk barda işleri ilerletmiş...Sizde de çok fark yok sanki,bıraktığım gibisiniz."
Bahar "Bu daha iyi değil mi?Yani bıraktığın gibi olmamız,şu an burada olmayabilirdik."
Asena "Tabii ki öyle,yeniden bu küçük grubumuzla olduğuma seviniyorum."
Tülay "Bugünü yaşayacağımız aklımın ucundan geçmezdi."
Akif kendini tutamayarak güldü "Hani hislerin kuvvetliydi?"
Diğerleri bir Tülay'a bir Akif'e bakarak kahkaha attılar.Birkaç dakika sonra yemekleri geldi ve birlikte geçirdikleri on dokuz yılı yad ederek yemeklerini yediler.
Bahar "Asena bugün bana yazdığın o mesajın hikayesini inlemek isterim."
Cenk ve Asena gülüştüler,söze Cenk başladı "Canım kardeşim Bahadır'ın saçmalıklarıyla uğraştık."
Tülay "Bu sefer ne yapmış?"
Asena "Çöpten yüklü miktarda para çalmış."
Akif "Ne?!"
Cenk "Duydunuz,paranın sahibi bulundu en azından,dayım."
Bahar "Şaka mı?"
Asena "Hayır,tamamen gerçek."
Tülay "Bahadır'ın kafasından istiyorum."
Sohbetleri böylece,havasını ve neşesini hiç bozmadan devam etti.Yemekleri bittiğinde Bahar önce hepsini süzdü sonra söze başladı:
Bahar "Cenk,buradan sonra senin yere gitsek ya?Kafa dağıtmış oluruz."
Cenk "Bana uyar,ne zaman isterseniz gidebiliriz."
Akif "Gece oldu,şimdi mekana gidebiliriz bence."
Restorandan çıkıp Cenk'in barına gittiler.Her zamanki gibi doluydu, içeceklerini alıp takıldılar.Diğrerleri dans etmeye gittiğinde Asena masada tek başına otururken yanına siyah gömlekli ve pantolonlu siyah saçlı ve yeşil gözlü,yirmilerinde bir adam geldi "Selam,dertli görünüyorsun."
Asena adamı iyice süzdü "Geçmiş peşimi bırakmıyor diyelim."
"Özel değilse dertleşelim,polisten sır çıkmaz."
"Polissin demek..."
Polis olduğunu söyleyen bu adam cebinden kartını çıkardı,gerçekten polisti. "Olay yeri inceleme,Başkomiser Arda Kulç."
"Çok iyiymiş."
"Konuyu kıvırma,dertlisin işte tipinden belli,mesele ne?Aşk,ölüm?"
"Küsler barışır,ölüler kavuşur...Benim mesele çok başka."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Taraf
Teen FictionHerkesin hayatında bir karanlık taraf vardır, bu karanlık taraf çoğunlukla gün yüzüne çıkmaz ama insanın içinde bir yaradır, bu hikayedeki karakterlerin de öyle.