2. Uzbuna

337 12 0
                                    

Scott i Christin su počeli da igraju ne znajući da je na žutci Scott-ova devojka.
Selena: Scott!!!!!!!! (Ljutito je došla do njih).
Christine: Scott ko je ona? (začudila se,i okrenula).
Scott: hmm-amm paa to je moja devojka.
Selena: A ko je ona!?
Scott: Pa ona mi je drugarica. Mislim.sada smo se upoznali.
Christine: Štaaa!!?? Ti si mene pokušao da muvaš i sada ispada da sam ti drugarica... ( Otišla je sa suzama u očima).
Scott je ostao sa Selenom da se raspravlja. Christin je došla kući i bacila se na krevet počevši da plače. U sebi je razmišljala kako joj se on sviđa i kako su počeli da igraju, a on joj nije rekao da ima devojku..
Nakon nekog vremena Scott-a je ostavila Selena. Ona je odmah krenuo kod Christin da joj se izvini.
(Kucao je na vrata i Christin je otvorila).
Christine: Šta želiš?
Scott: Ovaj ja došao sam da ti se izvinim zbog svega onoga. (Dao joj je bombonjeru).
Christine: Dobro, hajde uđi da popričamo.
(Ušli su i seli).
Scott: Izvini zbog svega, jako mi je žao. Nadam se da primaš izvinjenje. Mislio sam da ću odmah taj dan raskinuti sa Selenom, ali nisam i jako sam te povredio.
Christine: Dobro, važno je da si shvatio šta si uradio, ali ti neću oprostiti još.

Say SomethingWhere stories live. Discover now