Scott je pozvao Cristin.
Scott: Cristin da li bi mogla da dođeš danas kod mene?
Cristine: Auf,ajde ako budem imala vremena.
Scott: Znači ne možeš da dođeš kod mene?
Cristine: Ma mogu šalila sam se ..
Scott: Dobro,baš sam mislio da nećeš da dođeš..
Cristine je razmišljala što je Scot zvao. Šta je toliko važno. Nije mogal da dočeka i krenula je odmah. Kako je išla imala je sumlju da hoće da je ostavi i bila je tužna. Za to vreme Scott je spremao kuću jer je imao jako veliko iznenađenje za nju. Ona nije ni mogla da pomisli na tako nešto. Odjednom Scott čuje zvono na vratima.
Cristine: Ima li kogaa? Haloo?
Scott: Nije hteo da joj otvori jer još ništa nije gotovo.
Cristine: Tako tužna krenula je ka kući.
Scott je znao da će ona biti tužna,ali kako je ona otišla kući Scott je što brže spremio kući i otišao da joj kupi jedan poklon za izvinjenje. Cristin je nazvala Scotta.
Cristine:Scott gde si zašto nisi kući ja sam bila tebe nije bilo,a rekao si mi da dođem.
Scott: Izvini rekao sam da dođeš uveče.
Cristine: Pa dobro sada neći ni da dođem.
Scott: Cristin hajde dođi sada,ali požuri.
Cristine: A šta je toliko važno da moram da žurim?
Scott: Videćeš..
Scott nije hteo da joj kaže o čemu se radi. Cristine je došala zazvonila je Scott joj je otvorio vrata i ušli su i odmah su otišli da sednu.
Scott: Cristine izvoli. (Dao joj je poklon).
Cristine: Šta je ovo?
Scott: Molim te kada dođeš kući da otvoriš ne sada.
Cristine:Važi,ako ti tako kažeš.
Kako je padao mrak Scott je heto da uradi svoj plan. Doveo je do terpezarije i kako je sto bilo namešten Cristine je shvatila da je to romantična večera.
Cristine se obradovala prišla mu je i poljubila ga. Kako su večerali Scott je pršao Cristin i počeo je da je ljubi.. Došli su do spavaće sobe. Tu su se ljubili Scott je krenuo da se skida rekao je da mu je vruće. Cristine je nasela na to ne misleće šta on stvarno želi.
Scott: Lepa si danas.
Cristine: Hvala ti srce.
Kako su se ljubili Scott je stavio na krevet. Krenuli su sve brže da se ljube.
Cristine: Scott šta to radiš?
Scott: Samo se ti opusti neću te pojesti.
Kako je Scott rekao tako je Cristine i uradila. Scott je legao na nju ljubili su se. U tom trenutku začuje se zvono na vratima.
Cristine: Idi vide ko je možda je važno.
Scott: Ništa sada nije važno osim tebe i mene.
Cristine: Jaoo dušo.
Kako on nije hteo da otvori vrata i kako njih dvoje nisu ni mislili ko je to mogao da bude odjednom je ušla Selena. Nije htela da zove Scotta jer je milsila da spava. Kada je ušla u spavaću sobu videla je Scotta na Cristine.
Selena: Scott kako možeš to da radiš fuj.
Scott: Odakle ti ovde ajde izlazi iz moje kuće.
Selena: (Počela je da se smeje). Ovo nije tvoja kuća već kuća tvojih roditelja tako da ne možeš da mi naređuješ. Soctt je ustao i kako je bilo u boxericama Selena ga je gledala.
Scott: Hajde izlazi da te ja ne izbacim napolje.
Selena: Nećeš ti to uraditi.
Scott: Miliš da neću to uraditi?
Selena: Ja to znam.
Cristine: Dušo teraj je napolje i zaključaj.
Scott: Važi ljubavi.
Scott je uhvatio Selenu za ruku i stegao je i vukao je ka vratima. Bacio je i zaključao vrata. Vratio se nazad i nastavili su dalje.
YOU ARE READING
Say Something
Romancelikovi : Scott Stones Christine Tisdale Marry House Sarah Parker Brendon Green Charlie Johnson