4. Opet svađa.

193 7 0
                                    

Kako su oni tako bili srećni Scott nije ni mislio da će Selena ponovo nešto da uradi da bi ih razdvojila. Vraćajući kući Scott slučajno poljubi Cristin. Iako ona nije mislila da će se tako nešto desiti ipak se desilo.

Scott: Cristin izvini. Nemoj da se ljutiš molim te..

Cristine: (sva se zacrvenela). Neću da se ljutim,ali nemoj dase ponovi. (Misleći u sebi neka se ponovi).

Scott: (Misli u sebi.. Uh hvala bogu jednom da se neljuti na mene).

Kako su se vratili kući bio je mrak i Scott je pitao Cristin da je isprati do kuće. Ona je naravno pristala. Kako su došli do ulice u kojoj Cristin živi Scott je uhvati za ruku,a u tom trenutku nailazi Selena.

Selena: Scott-e šta to radiš opet sa njom? Zar ti ja nisam uopšte bitna?

Cristine: (sa suzama u očima govori Scott-u da ide kući i da je ne treba pratiti do tamo).

Scott: Cristin nisam ja kriv ništa nisam znao. A Ti šta hoćeš više od mene? Pusti me ja volim Cristin i nikada neću odustati od nje.

Selena: (nasmejala se). Da verujem ti,znam da ćeš odustati od nje zbog mene.

Scott: Ne, Nikada neću odustati od nje ja nju volim i nju želim,a ti slobodno možeš da ideš.

Cristin kako je odlazila kući slučajno je to čula i uzela je telefon i napisala poruku Scott-u u kojoj je glasilo. "Ako me zaista voliš kao što i kažeš molim te dođi sutra kod mene da popričamo o svemu. Molim te mi reci da li ćeš doći ili ne da znam". Scott izvadi telefon i vidi da je poruka od Cristin,ali pritom Selena mu uzima telefon i pročita naglas. Selena mu uzima telefon i kreće kući.

Scott: Vrati mi telefon!!

Selena: Ne,neću da ti ga vratim nisi ti za nju. Ti si moj i neću da te druga ima je l' ti to jasno?

Scott: Vrati mi telefon da ne bi ga uzeo sam. (Kreće ka Seleni ljutito).

Selena: Šta je bilo? Hoćeš telefon dođi i uzmi ga.!

Scott dolazi do nje,ali ne zna šta je Selena smislila. Kako je prišao da joj uzme telefon ona ga poljubi. Na svu sreću Cristin je baš tada ušla unutra i nije videla.

Sutra dan...

Scott je napisao Cristin da će da dođe i ona je sva srećna. Scott ide do radnje i kupuje joj jednu bombonjeru. Scott kuca na vrata,Cristin mu otvara i govori da uđe.

Cristine: Stvarno sam mislila da nećeš doći i da ćeš ostati sa Selenom.

Scott: Ne,ne bih ostao sa njom.

Seli su jedno pored drugog i Scott joj da bombonjeru. Cristine mu se zahvali i pita ga šta će da pričaju.

Scott: Pre svega što počnemo želim nešto da ti kažem jer do sada nisam imao vremena i moram da ti kažem nešto od juče. Cristin ja tebe zaista volim ne volim Selenu iako sam bio sa njom ne želim ništa više sa njom. Valjda ćeš me shvatiti. Posle svega što se dešavalo ja tebe svaki dan sve više i više volim i ne mogu bez tebe. Naravno ne želim ništa da krijem od tebe tako da moram nešto da ti kažem,ali molim te nemoj da se ljutiš nisam ja kriv.

Cristine: Hajde reci neću se ljutiti ako nisi kriv.

Scott: Juče kada si mi poslala poruku Selena mi je uzela telefon i nije htela da mi vrati. Ja sam prišao da ga uzmem i ona me je poljubila pa...

Cristine: Štaa??

Scott: Molim te nemoj da se ljutiš ne želim da te lažem zato ti to sve i kažem. Hteo sam je lupim,ali ko zna šta bi ona pričala o meni.

Cristin: Aham. Dobro važni je da znam to. Molim te da se to ne ponovi.

Scott: Cristin mogu nešto da te pitam?

Cristine: Naravno, da možeš zvala sam te zato da bi popričali o semu.

Scott: Cristin da li bi htela da budeš samnom? (U sebi razmislja molim te molim te da pristane molim te Bože da pristane).

Cristin gleda u njega onako začuđeno i razmšlja... Pa moram da razmislim jedino ako hoćeš malo da sačekas ovde.

Scott: Naravno da ću sačekati.

Cristin odlazi u sobu i pokušava da Scott ne čuje i počinje da govori. " Jeee,jedva sam ovo čekala,aaaaa volim ga i on me je pitao da budemo. (Kreće do vrata i razmišlja kako da ga iznenadi da pomisli da neće da pristane).

Cristine: Scott ja sam dosta razmišljala i odlučila sam da ti kažem da ne mogu da pristanem jer ipak je Selena tu..

Scott: (Sav tužan ustaje i kreće ka vratima). Dobro..

Cristine: (Polako dolazi do njega i zagrli ga). Budalo naravno da hoći i ja tebe volim.

Scott sav srećan diže Cristin i vrti je.

Scott: Ovo je moj najsrećniji dan u životu. Hvala ti mnogo kako si me usrećila,a baš sam mislio da nećeš pristati zbog svega što se deslio sa Selenom.

Cristine: Znam šta se sve desilo sa njom,alija tebe volim i mi ćemo se nekako otarasiti nje veruj mi.

Scott i Cristine kreću da se dogovaraju kako da se otarase Selene i tako zaljubljeni sede jedno pored drugog zagrljeni.

Say SomethingWhere stories live. Discover now