Csak ülök a kanapén és olvasgatok egy karácsonyi könyvet. Minden éven elolvasok egyet. Nálam ilyen a karácsonyi várakozás. Esetleg szoktam menni karácsonyi vásárba, mert sok szép és értékes dolgot lehet ott kapni, hiába olcsók. Mindig szerzek be manókat, szerintem feldobják a ház hangulatát.
Az éven a barátaimmal úgy döntöttünk, hogy csinálunk egy karácsonyi bulit. Erre felfogadtunk egy rendezvény szervezőt. Mivel elvileg mindenki nagyon elfoglalt ma, nekem kell elmenni hozzá és megbeszélni a dolgokat. Jobb is ha én megyek. Szép és hangulatos lesz az egész díszítés.
Igazából az nem működne ha én díszítenék. Minden összetörne a kezemben és abból a 100 karácsonyi gömbből 10 db maradna.Délután 1 órára megyek a lányhoz, lassan már indulnom kellene. Nem szeretek senkit sem megvárakoztatni, még a végén azt mondja, hogy: ,,nem tudom elvállalni a bulidat". Az kéne még. Nem keresnék újabb szervezőt.
Gyorsan fel is öltöztem - melegen, rétegesen - és elindultam. Szívás, hogy nem tudok vezetni. Most csak beülnék az autóba és elfurikáznám magam a célponthoz. De nekem a természet az életem. Nem igazán szeretem a telet, ilyenkor nem látni a csodaszép napsütést, a virágokat stb. A kedvenc évszakom az ősz és a nyár. De a tavaszt is kedvelem, a tavaszi eső miatt. A telet pedig rühellem.
Valószínűleg most azzal kéne foglalkoznom, hogy megtaláljam az üzletet. Fehér és piros...fehér és piros...fehér és piros üzlet. Hol láthatom én azt? Itt kéne lennie. Ezen a helyen találhatók az üzletek. Fehér és piros...fehér és piros...fehér és piros. Áhh, itt van. Csak mondogatni kellett és körülnézni. Mintha egy filmben lennék...
-Jó napot!-köszöntem, miután beléptem a bejárati ajtón.
-Jó napot! Miben segíthetek?-jött oda hozzám egy koreai barna hajú lány.
-Időpontra jöttem, Kim Namjoon vagyok. A karácsonyi party szervezéséért hívtam fel Önöket.-mondtam.
-Áhh igen. Egy pillanat, előre hívom a főnök asszonyt.
-Köszönöm.2 perc után egy szőke hajú lány sétált elém. Ő viszont nem koreai volt.
-Jó napot!-hajoltam meg és köszöntem, ahogy illik.
-Jó napot! Tegeződjünk, ha persze nem baj?!
-Persze. Kim Namjoon vagyok.-nyújtottam a kezem.
-Jessica Brown. Örvendek.-mosolygott.-Szóval akkor üljünk le ide és mond el az ötleted.Egy jó fél órába telt még megbeszéltük, és egyeztettük a díszítést. Igazából majdnem mindenben egyetértettünk. Mivel ő a profibb, követtem az ő ötletét.
-Szóval akkor holnap már mehetünk dekorálni?-kérdezte, miután kifizettem az összeget.
-Persze. Egész nyugodtan.-mondtam.
-Délelőtt 10 órára jó lesz?
-Tökéletes. Akkor megbeszéltük. Köszönöm. További szép napot!
-További szép napot!Szimpatikus csajszi. Jól el lehet vele beszélgetni és érti a viccet, sok mindenben egyetértünk. Nagyon szívesen megismerném. Lehet nagyon elhamarkodott vagyok, de ezt most nem veszítem el. Lehet ez valami karácsonyi "csoda"? Lehet nem véletlen találkoztam vele. Ennek jelentősége van.
Másnap...
Jó reggelt mindenkinek! Még túl korán van nektek,igaz? Hát, én már reggel 5-től felvagyok. Hogy miért is? Mert izgatott vagyok. Már bejártam a boltokat, hogy rágcsa, innivaló és az elmaradhatatlan alkoholok legyenek itthon. Mostmár bármikor betoppanhat Jessica és a cége, így rendet is raktam, hogy ne tűnjön, hogy disznóólban élek. Igazából nehogy félreértsetek, nem lakom disznóólban, csak a szokásosnál nagyobb kupi volt nálam. De mostmár padlóról lehetne enni. Haha.Csengettek...ez biztos ő.
-Jó reggelt.-nyitok ajtót mosolyogva.
-Jó reggelt. Woow, szép lakás és tisztaság van. Ez igen. Ezt szeretem.-nézett rám mosolyogva.
-Csak nyugodtan érezzétek magatokat otthon, vagy nem tudom mit szoktak nektek mondani ilyenkor.-nevettem.-Csak tegyétek azt, amit jónak láttok.
-Vettük az adást. Minden a legnagyobb rendben lesz.
-Szuper. Nekem egy 20 perc múlva el kellesz szaladnom a postára, mert egy fontos csomagom érkezik. Remélem nem baj?! Meddig tart ez?
-Hát 2-3 órát biztosan igénybe vesz, ha szépre és igényesre akarjuk. Te csinálhatod nyugodtan a dolgod. Nem lopunk, nem verünk szét semmit.-nevetett.
-Oké, szuper.Két óra múlva...
Mikor beértem a házba ledöbbentem. Ez rohadt szép lett. Ilyen aprólékos és tökéletes díszítést még életemben nem láttam.
-Nah, hogy tetszik?-kérdi Jessica.
-Wow. Ez nagyon szép lett. Tökéletes! Köszönöm szépen, ezt az egészet!-mosolyogtam rá.
-Nagyon szívesen. Remélem a vendégeknek is tetszeni fog.-mosolyog rám.
-Biztosan. Egyébként nincs kedved eljönni?-kérdem meg kicsit bátortalanul.
-Mi most megyünk, még sok a dolgunk. Jó szórakozást estére, és 𝒃𝒐𝒍𝒅𝒐𝒈 𝒌𝒂𝒓𝒂́𝒄𝒔𝒐𝒏𝒚𝒕 𝑲𝒊𝒎 𝑵𝒂𝒎𝒋𝒐𝒐𝒏!-mondta. Majd kilépett az ajtón.𝑅𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑒𝑚 𝑚𝑒́𝑔 𝑢́𝑗𝑟𝑎 𝑙𝑎́𝑡ℎ𝑎𝑡𝑜𝑚...