Sziasztok! Kim Seok Jin vagyok, 30 éves. Most mesélhetnék magamról egy csomó mindent, de én az életem történetét szeretném nektek elmesélni. Mindenki vegyen elő egy tál popcornt és kezdjük.
3 évvel ezelőtt...
Jelenleg készülök a jégkorcsolya pályára. Már olyan régen korcsolyáztam, hogy már rendesen hiányzik. Mindig is a barátnőmmel szerettem volna kimenni, de még nem volt arra lehetőségem, hogy vele. Még nem volt barátnőm...Jó, 18 évesen. Azóta annak a lánynak szerintem már férje és gyereke van. Még nem talált rám az igaz szerelem, de biztosan eljön nemsokára.Miért ennyire kihalt ez a pálya? Az emberek nem szeretnek jégkorizni vagy utálják a telet? Ti utáljátok a telet vagy szeretitek? Én szeretem egyébként. Télen vagyok a leghelyesebb haha.
Elsőnek mentem be a pályára, ami megkell mondjam nagyon jó érzés volt. Egyedül a jégen suhanni, wooew. Most nehogy azt higyjétek, hogy buzi vagyok. Mindenkinek lehet hobbija, nem? Na nekem ez az.
Pár perccel később már családok, és szerelmes párok jöttek a jégre. Így már én kimentem a jégről, már nem jó móka. Úgy döntöttem átöltözök, majd hazamegyek.
Sétálok vissza az öltöző felé, de akaratlanul megakad a szemem egy fekete hajú lányon. A padon ül és a térdét simogatja. Oda kéne mennem? Seok Jin ne légy segg.-Szia. Segíthetek valamiben?-szólítom meg.
-Szia. Elestem ezzel a szarral és eléggé fáj.-mondta.
-Uh. Hát, ha nem tartasz egy perverz fasznak, haza vihetlek. Úgyis már itt végeztem.-ajánlom fel neki.
-Hát... azt megköszönném.
-Te átöltözöl, vagy?
-Én csak a jégkorit veszem le.
-Akkor én gyorsan átöltözök. 5 perc.-Itt is vagyok.-siettem hozzá.- Gyere felsegítelek.
-Köszi.
-Merre laksz?-kérdem a kocsihoz sétálva.
-Ha van GPS-ed akkor abba beírhatod.-mondja kuncogva.
-Igaz.Rendes csaj. Megismerném, sőt lehet randira hívnám. Lehetséges?
-Ez az?-kérdem tőle.
-Igen. Köszi, hogy segítettél és haza hoztál. Nagyra értékelem.-mosolyog.- Majd meghálálom, ha még találkozunk.
-Igazából meghálálhatod.-mondom
-Mivel?
-Lenne kedved megismerkedni? Esetleg egy randi?-kacsintok.
-Megismernélek szívesen. Nem tűnsz perverz fasznak. Add a telód, beírom a számom.-kijelentésére oda is adtam neki.
-Köszi, majd hívlak.-mondtam, majd miután kiszállt a kocsiból elhajtottam. Lehet végre lesz barátnőm?1 évvel a megismerkedés után...
Kicsit lemaradtatok...hogy mi történt az elmúlt 1 évben. 2 hét randi után megkérdeztem Mi-sunt, hogy lesz-e a barátnőm és természetesen igent mondott. Eléggé meglepődtem, hogy sok mindenben hasonlítunk. Nem igazán szoktunk veszekedni. Ha veszekszünk is csak annyiért, hogy miért nincs elmosogatva vagy nem jó helyen van a ruha. Ugyanis összeköltöztünk. Ő hozzám költözött. Hogy mi történt még? Megkértem a kezét. Most lehet feljön bennetek az a kérdés, hogy nem túl gyors ez? Kinek mi, ugyebár. Szerintünk nem. Megkértem a kezét, Ő pedig igent mondott. Ennélm boldogabbak már nem is lehetnénk. Házasság aztán jöhet a baba.5 hónappal később...
-Mindent elraktál, szívem?-kérdem Mi-suntól. Elkell utaznia üzleti ügyben, New Yorkba. Most 3 hétig egyedül leszek. *szomorú fej*
-Ömm.. igen. Minden megvan, indulhatunk.-mondta.
-Okés.Hosszas búcsúzkodás után a reptéren, végre elengedtem őt. Remélem nagyon-nagyon gyorsan eltelik ez a 3 hét, és végre újra láthatom a menyasszonyom. Még azt sem tudom mit fogok csinálni nélküle itthon. Majd elfoglalom magam valamivel.
8 órával később...
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆 𝐍𝐄𝐖𝐒
𝐀 𝐦𝐚 𝐫𝐞𝐠𝐠𝐞𝐥𝐢 𝐒𝐳𝐨̈𝐮𝐥𝐛𝐨́𝐥 𝐍𝐞𝐰 𝐘𝐨𝐫𝐤𝐛𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐨́ 𝐫𝐞𝐩𝐮̈𝐥𝐨̄𝐠𝐞́𝐩 𝐞𝐠𝐲 𝐭𝐞𝐜𝐡𝐧𝐢𝐤𝐚𝐢 𝐨𝐤 𝐦𝐢𝐚𝐭𝐭 𝐥𝐞𝐳𝐮𝐡𝐚𝐧𝐭. 𝐅𝐨̈𝐥𝐝𝐫𝐞 𝐞́𝐫𝐞́𝐬 𝐮𝐭𝐚́𝐧 𝐚 𝐫𝐞𝐩𝐮̈𝐥𝐨̄𝐠𝐞́𝐩 𝐟𝐞𝐥𝐫𝐨𝐛𝐛𝐚𝐧𝐭 𝐞́𝐬 𝐚𝐳 𝐮𝐭𝐚𝐬𝐨𝐤 𝐦𝐞𝐠𝐡𝐚𝐥𝐭𝐚𝐤.-Hé Jin, hogy van a menyasszonyod? Nem vártok még babát?-kérdi a munkatársam.
-Jól van. Ma reggel repült New Yorkba. Csak 3 hét múlva találkozunk sajnos.-mondtam.
-New Yorkba? Nem olvastad még az új hírt?-kérdi.
-Milyen hírt?
-Háát... menj fel netre, nézd meg.
-Hogy történhetett ez meg?-kérdem már könnyes szemeimmel, ami pár másodperc múlva a durva sírás miatt, már vörös volt.
-Őszinte részvétem Seok Jin.-mondja ugyanaz a munkatársam.Az a nő akit jobban szerettem saját magamnál, magamra hagyott. Miért csinálod velem ezt Istenem? Szerelemre fogok én még találni? Mi-sun volt életem szerelme, és egyben a megmentőm. A legjobb dolog, ami történt velem egész életemben.
Megígérem neked Mi-sun, hogy mindig felfigyelek rád a fényes nappalokon, és sötét éjszakákon. Keresni foglak a sok millió csillag között. Tudom, hogy téged megtalállak rögtön, mivel a te fényed jobban ragyog mindenki másénál. Gondolatban együtt fogjuk nézni a karácsonyi holdat, ami csak a miénk. A te nagy világodra ülve, fogok sok szépet gitározni. Csak ígérd meg nekem... fentről vigyázol rám és mindig mellettem maradsz.
Sosem felejtelek el csillagom...♡