~Ella Davies ~
Mióta az eszemet tudom körülvesznek a paranormális jelenségek. Talán öt éves lehettem. Amikor làttam valami olyat amire egyszerűen nem volt magyaràzat. De akkor még fel sem fogtam.
Emlékszem...aznap este nem mertem a szobámban aludni mert úgy éreztem valaki más is van ott rajtam kivűl.Amikor nagyobb lettem rengeteg időt töltöttem a könyvtárban . És így lettem a Horror a Fantasy és a Dark Fantasy megszállotja. Rajongtam az összes olyan íróért akik ezzel a témával fogalkoznak
Később Annyira elvesztem ebben a világan hogy barátaim sem nagyon lettek. Ugyan jártam iskolába. de jobban szerettem ha inkább békén hagynak.
És ezt a legtöbben tiszteletben is tartották.
Így egész álltalánosba az osztálytàrsaim szinte tudomást se vettek rólam. Számukra olyan voltam mint egy szellem.A tanárok se nagyon piszkáltak.. persze a dolgozatokra normálisan felkészűltem. Igaz nem mindegyikre mert a Matekot a Kémiát és a fizikàt ki nem álhattam.
Emelett az iskolai rendezvényeket is kihagytam . Ezalatt az osztálykirándulásokat értem vagy azokat az alkalmakat amikor egy napra elmentünk színházba vagy bármilyen csapatépítő programra.
Egyszerűen semmi kedvem és idegzetem nem volt hallgatni a többiek baromkodását. Szerintem bőven elég elviselnem őket Hétfőtől-Péntekig.Amikor a szüleim elváltak anyámmal új
városba költöztünk. Otthagytam a régi iskolámat és most mindent tisztalappal indíthatok.Egy kicsit utána olvastam a Gimnàziumnak de semmi különös nincs benne. Azért valahol reméltem hogy lesz valami sötét múltja bàr ilyen információt egyáltalán nem találtam a Honlapukon.
-Tiszta gáz ez a város.. mondtam ki véletlenűl az előbbi gondolatomat.
-Ugyan Ella... hidd el tetszeni fog és biztos az Iskolába is könnyen beilleszkedsz. Próbált lelkesíteni anyu de nem sikerűlt neki.
-Nincs kedved lemenni a boltba? Kérdezte amikor a szobám felé indúltam.
-De esik az eső.. húztam el a számat
-Szinte egész héten esni fog.. Nézett ki az ablakon
Anyám Meterológus. Így álltalában napra pontosan tuddja az időjárást. Ami nekem csak jól jön.Az óra hatot ütött amikor kiléptem az ajtón mivel esernyőt nem voltam hajlandó magammal vinni ezért csak a fejemre húztam a kapucnimat . Most az egész várost köd borította. és egy termetett lélek sem volt az utcákon.
Hirtelen olyan érzésem lett mintha... az emberk félnének valamitől ezért maradnak otthon szürkület után..
Folyt.köv.
YOU ARE READING
Látlak Téged(18+)
FantasyEllát kiskora óta üldözik a paranormális jelenségek de akkor nem vett Tudomást róluk. Hiszen mindenre volt magyaràzat Amikor a lány tizennyolc éves lesz új városba kötlöznek ahol olyan dolgokat kezd látni amit mások nem. Szellemeket, szörnyeket...