MESAFELER AŞKA ENGEL Mİ?

1 0 0
                                    

.........

Aslında bana kilometrelerce uzakta olan birine bu kadar bağlanıp ona aşık olmaz normal mi?ama inanıyorum birgün  buluşacağız birbirimize sımsıkı sarılacağız...biliyorum ama ne zaman mı? işte onu hiç bilmiyorum.Belki yıllar sonra belki saatler hatta hatta günler sonrada olabilir kim bilir...belkide asla 

sonunda mesaj gelmişti ah kalbim yerinden çıkıcaktı 

"selam"

nE gerçekten bunumu bulmuştu.Olsun yazdıya o bana yeter ne yazıcaktım?ne yazmalıydım?ne zaman yazmalıydım?aklımdaki soruları birkenara bırakıp mesaja cevap yazdım.

"selam günün nasıldı"

bence güzel bir mesajdı sohbete başlamak için ideal.İşte çok beklemeden bildirimi almıştım bile

"iyi olduğu söylenemez.Zaten dersler zor sensizlik dahada zor"

wow evet güzel bir iltifattı.Buldum...

"benim günümünde pek iyi geçtiği söylenemez anlatmak istermisin"

güzeel sohbeti uzatmak istediğimi belli etmeden uzatıyordum.Aslında doğruyu söylemek gerekirse onla gününü okumak yerine duymayı dilerdim ama tabiki gidipde"yazmaktansa aramaya ne dersin"dememi beklemeyin...

"en zor derslerimin hepsi bir arada ve sınıfa yeni bir kız geldi.Herneyse günün en iyi 2 kısmı vardı hem 2 dersimizin boş olması hemde okuldan sonra senle konuşmak bunlar mutlu olmam için yeterli eee sen gününü anlat bakalım"

ne sınıfına yeni biri gelmişti hemde KIZ acaba güzelmiydi?yoksa boş derste onla konuştuğu içinmi o dersi sevmişti?ağzından laf almalıydım ama bellide etmemeliydim of nasıl yapacaktım.Buldum küçük küçücük bir oyun....

"Benimde bugün matamatik ve felsefe sınavı vardı zorlardı ama sınıfa yeni gelen çocuk sayesinde felsefe çok kolay geçmişti kopyalar hazırlamıştı bana görsen sende çok iyi anlaşırsın hem onun adıda can sizi birgün tanıştıracağım"

sanırım şuan kıskanıyordur evet matamatik ve felsefe sınavı vardı hatta birinden kopya bile aldım ama can diye bir çocuk değilde helin diye bir kızdan almıştım.Buna beyaz yalan denir.

*CAN'IN AĞZINDAN*

Ne sınıflarına yeni biri gelmişti acaba onla iyi anlaşıyormuydu?yakışıklımıydı?yoksa adayamı aşıktı?

ne diyorum ben ya ada benim arkadaşım onun mutluluğu herşeyden önemli fakat benm tanımadığım bir çocuk olması biraz garip olmadığı kesin.Ada'dan mesaj gelmişti.

"neyse bugün çok yorgunum uyuyacağım iyi geceler minik prens"

:)

"iyi geceler dev"

vee son görülme:23:27 

bencede uykusunun gelmesi normaldı.İyi geceler 4 tarafımı sevgiyle kaplayan kişi 




........

umarım beğenmişsinizdir :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MESFELER AŞKA ENGEL Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin