Informacje

106 2 0
                                    

Po pierwsze i, chyba, najważniejsze - shoty te powstały w celach humorystycznych i nie mają na celu nikogo urazić. Jeśli coś Cię nie bawi, to wyjdź - nikt nie każe Ci się śmiać czy tego czytać. Komentarze typu "ha ha, nieśmieszne" albo "to nie było zabawne tylko żenujące" są tutaj zbędne. Te krótkie shoty zostały napisane, bo pojawiła mi się taka ochota i nic poza tym. Mnie bawią i to mi wystarczy - Twe zdanie w tej kwestii niezbyt mnie interesuje.

Po drugie: jeśli Ci cokolwiek przeszkadza i masz mieć problem - nie czytaj.

Po trzecie: nie krytykuję tutaj tej, ani też innych znajdujących się tu, postaci, bo i ja je lubię w mniejszym bądź większym stopniu, a sam protagonista jest jednym z moich ulubionych bohaterów. Twór ten powstał bez jakiegokolwiek planu, tylko i wyłącznie po to, żeby mieć z tego fun. Nie należy więc odbierać go jako atak czy coś, co pasuje do tej kategorii.

Po czwarte: dzieło to jest całkowicie fikcyjne i z faktyczną akcją w anime nie ma za wiele wspólnego. Tego również nie należy rozumieć jak wypowiedzenie wojny czy coś w ten deseń, a jeśli masz to robić - po prostu nie czytaj.

Po piąte: wszelkie podobieństwa do rzeczy innych niż anime są zupełnie przypadkowe.

Po szóste: przez pewną osobę powstała (w gruncie rzeczy istnieje tylko dla mnie i Wezyweriusz, ale to nie jest tutaj najważniejsze) ideologia zwana "Nosizmem" i w znacznej części w tym opowiadaniu będzie się ona znajdować wraz z innymi cool ideami, więc jeśli masz krytykować dekrety i postanowienia tejże nauki - nie czytaj. Ona naprawdę nawet nie istnieje.

Po siódme: wszelakie prześmiewcze określenia są, bo mi wolno. Jeśli Ci to przeszkadza - nie czytaj.

I po ósme: co złego to nie ja. Nie ponoszę odpowiedzialności za wszelakie uszczerbki na zdrowiu i zmiany w psychice, a w każdym razie nie przyznaję się do nich.

FROY WRÓĆ! Najwierniejszy debil świataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz