Bakugo:
Siedziałem se na tronie i obmyślałem trasę podróży do królestwa słońca gdzie jest dość daleko od mojego. W międzyczasie myślałem też kogo by na tę wyprawę wziąść, aby jednak był pożyteczny podczas podróży. Po godzinie dwóch rozplanowałem podróż i zawołałem mojego pomagiera aby przekazał mapę z trasą innym. Podałem też mu kartkę z osobami które miały że mną jechać był to:
Kirishima- pół smok pół człowiek nadal się idealnie jak ktoś będzie chciał nas zaatakować.
Ochako- czarodziejka da jakieś eliksiry na uleczenie czy coś podobnego.
Denki- niby głupi ale jednak zrobi wszystko o co poproszę a raczej rozkaże hah.
Sero- dobrze umie żeglować więc Statek oddam mu ale to ja będę kapitanem bo ja jestem królem.
Jiro- dobra strażniczka rycerz dobrze walczy i tyle.
Mina- będzie pomagać mi dobierać jakieś stroje na ważne uroczystości tam i wsumie też zaopatrza rany.
Deku- nienawidzę go ale bywa pomocny.
No i inni rycerze czy tam żeglowcy. Sam poszłem do mojego pokoju i się przygotowywałem na wyprawę bo za kilka godzin mieliśmy wyruszać.
* czas podróży*
Byłem już na statku. Płyneliśmy już z godzinę, za nie długo na mapie mieliśmy nie daleko z tąd ląd. Był on już widoczny. Powiedziałem moim marynarzą że mają się szykować na wejście na ląd. Po chwili posłem ubrać moją czerwoną pelerynę i wolnym kremem poszłem na wyspe. Rozkazałem wszystkim przeszukać czy tu nic nie ma czy coś podobnego. Po chwili usłyszałem jak ktoś mnie woła.
- KRÓLÓ BAKUGO!! - krzyknęła Jiro. Spojrzałem na nią i po biegłem do niej, widać było że jest dość zmartwiona. Spojrzałem w krzaki w które była wpatrzona i sam się zdziwiłem. Leżał tam dwu kolorowy chłopiec w dość dostojnych ciuchach w siniakach ranach.. Podszedłem do niego i sprawdziłem puls, żył wiecznie wziolem
Go w stylu panny młodej i zaniosłem na statek. Wszedłem do mojej komnaty na statku i położyłem go na moim łóżku po czym zawołałem Urarake i Minę aby go o patrzyły. Po nie długim czasie sprawdziłem co u młodego. Był w bandażach i w jakiś moich ciuchach. Dałem rękę na jego czoło i za czołem się zastanawiać co on robił na tej bezludnej wyspie. Jeszcze chwilę popatrzyłem na niego przykryłem go kocem i wyszłam z pomieszczenia. Teraz tylko czekać aż się wybudził dwu kolorowy chłopak..
CZYTASZ
król zakochany po uszy , Bakutodo - Todobaku.
FantasyBakugo był młodym królem smoków. pewnego dnia wypłynoł w podróż morską do królestwa słońca. gdy zatrzymali się na postoju strażnicy znaleźli młodego dwu kolorowego chłopca... resztę dowiecie się jak przeczytacie~ Baku- 20 lat todo- 18lat