Είμαι η Νανά. Πριν ένα μήνα χώρισα. Ο πρώην μου μαλάκας από τους λίγους. Μαλάκας μαλάκας αλλά ήταν θεός στο κρεβάτι. Με έφτανε στον ουρανό. Από τότε έχω να πάω με κάποιον και κάποιες μέρες είναι πολύ δύσκολες. Είναι δώδεκα το βράδυ και έβλεπα μια ταινία. Ξαφνικά σκάει ερωτική σκηνή. Πολύ αποκαλυπτική η άτιμη. Με έπιασαν οι καύλες μου πάλι. Αχ και να μην τον είχα εδώ τώρα να μου καρφώσει τον πούτσο του μέσα μου μέχρι να τελειώσω. Δεν αντέχω.
Αρχίζω να χαϊδεύω τη θηλή μου με το ένα χέρι μου. Δεν μου φτάνει. Αρχίζω να χαϊδεύω και την άλλη μου θηλή. Το ύφασμα με εμποδίζει και κατεβάζω τις τιράντες του σέξι νυχτικού μου. Τώρα πολύ καλύτερα. Αντί όμως να περιορίζεται η κάψα μου όλο και μεγαλώνει, είναι αχόρταγη. Βγάζω τελείως το νυχτικό μου. Κατεβάζω σιγά σιγά τα χέρια μου προς την κοιλιά μου και έπειτα πιο κάτω. Βγάζω το εσώρουχό μου τελείως που έχει ποτιστεί με τα υγρά μου. Βάζω το ένα χέρι μου πάνω από την κλειτορίδα μου. Αρχίζω να την τρίβω. Δεν το έχω ξανακάνει ποτέ αυτό, δεν έχει χρειαστεί. Το σώμα μου όμως σαν να ξέρει από μόνο του. Βάζω δύο δάχτυλα μέσα μου και τα κουνάω με μανία. Με τον αντίχειρα τρίβω τη φουσκωμένη κλειτορίδα μου. Έχω καυλώσει για τα καλά. Βάζω και τρίτο δάχτυλο μέσα μου. Τα βάζω και τα βγάζω με δύναμη ορμητικά, ενώ με το ένα χέρι χουφτώνω το στήθος μου προσπαθώντας να το χορτάσω, χωρίς να τα καταφέρνω.
Δεν μου φτάνει τίποτα. Σηκώνομαι και τρέχω στο δωμάτιο της συγκατοίκου μου. Ανοίγω το κομοδίνο ξέροντας πως πάντα κρύβει έναν δονητή μέσα του. Είναι ένας μπλε μεγάλος πούτσος. Όσο τον σκεφτόμουν μέσα μου τρελαινόμουν. Με μιας τον παίρνω, βάζω αρκετό λιπαντικό από αυτό που υπάρχει εκεί και τον βάζω μέσα μου όλον. Με το άλλο χέρι τρίβω την κλειτορίδα μου. Τα χέρια μου πάνε τόσο γρήγορα. Δεν πίστευα ποτέ πως μπορούσα να φτάσω τέτοια ταχύτητα για χάρη της ηδονής. Το έβαζα με τόσο δύναμη αλλά δεν πονούσα καθόλου. Αντίθετα η ηδονή που ένιωθα ήταν ΤΕΡΆΣΤΙΑ. Τα υγρά έτρεχαν ανεξέλεγκτα από το μουνάκι μου. Ξαφνικά ανακαλύπτω στον δονητή έναν διακόπτη. Τον ανοίγω και αρχίζει και δονείται. Εκεί παραλύω. Πάει τόσο γρήγορα, το έχω βάλει όλο μέσα μου. Εκεί φτάνω και στο τελειωτικό σημείο. Ο οργασμός είχε έρθει επιτέλους και ήταν τόσο δυνατός. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι ποτέ. Τσιρίζω από την ηδονή. Το κρεβάτι έχει γεμίσει με υγρά. Τρέμω ολόκληρη. Τα χέρια μου τραβάνε τα βυζιά μου με όλη μου τη δύναμη.
Συνέρχομαι και αρχίζω να μαζεύω. Αλλάζω σεντόνια και μπαίνω να κάνω μπάνιο. Βάζω πιτζάμες και ξαπλώνω. Σκέπτομαι όλα αυτά που έγιναν. Όχι δεν τον χρειάζομαι τελικά. Καλύτερα περνάω μόνη μου τελικά... ; )
______________
Κάτι διαφορετικό... Και λίγο μικρό. Ελπίζω να σας άρεσε. Περιμένω τις δικές σας ιστορίες και φαντασιώσεις. Μην ξεχάσετε να ψηφήσετε και να αφήσετε ένα σχόλιο
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex stories
Hayran KurguΙστορίες 18+ Όποιος δεν θέλει απλά μην διαβάσει. Για τους άλλους καλή ανάγνωση...