KORKUYORUM !

227 10 3
                                    

Bu sabaherken kalkıp hazırlandım.Mert e gidecektim .Ona çok çabuk bağlanmıştım ve bu bana yanlış geliyordu ama onu seviyordum ve buda bu yargıyı kafamdan atmaya yetiyordu.Evden çıktım.Mert bizden birkaç cadde ötedeydi bu yüzden motorumla gidecektim oraya.Anneme saat 8 e doğru geleceğimi söyledikten sonra yola çıktım ..Kapıyı çaldığımda ses soluk yoktu. Birkaç dakika sonra arkamda hareketlenme oldu.Bir el ağzımı kapattığında ben çoktan bayılmıştım.

Uyandığımda her yer karanlıktı ellerim bağlanmıştı ve yerde kıvrılmış bir şekilde yatıyordum. Daha sonra kapı açıldı ve içeriye Burak'a çok benzeyen ama sesi daha boğuk olan biri girdi.

-Sonunda uyandın GÜZELİM!

-Sen kimsin ve neden Burağın ikiziymiş gibi duruyorsun ?(evet arkadaşlar yazarınızın tek taktığı bu )

-Ben Görkem. Burağın ikiziymiş gibi duruyorum çünkü öyleyim GÜZELİM!

-Bana "güzelim" deyip durma salak!!!

-Salak değil GÜZELİM Görkem.!.Herneyse şimdi konumuz bu değil sen sormadan söyleleyim senin o bok suratlı arkadaşın (sude) yüzünden buradasın ve bende ikizime yardım ediyorum.

-Ne alaka ya! ayrıca bok suratlı sensin.ayrıca senin o bok suratlı ikizinin benimle ne işi var?!?

-eeeee! YETER! Çok soru sordun . Herneyse sen anneni ara akşam bir arkadaşında kalacağını söyle bende sana yemek getiriyim.

ellerimi çözüp bana telefonu verdi .Daha sonrada kapıyı açık bırakıp gitti. Fırsat bu fıtsat diyerek koşmaya başladım eski harabe bir evdi. Evden çıkınca çok vakim olmadığını bildiğimden delice koştum.

Derken birden önümde bir ışık patlaması oldu ve daha sonrada yeri gördüm.

*arkadaşlar sizce ne oldu?

TATLI SERSERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin