ARKADAŞLAR UZUN ZAMAN OLDU BU YÜZDEN SİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM AMA YENİ BÖLÜMÜ YAZACAK VAKİT BULDUM SONUNDA İYİ OKUMALAR...
çıkmaz sokağı görünce içimi büyük bir telaş sardı. NEYAPACAKTIM! hemen cebimden son anda aldığım telefonumu çıkardım ve polisi aradım. bu süreçte daha hızlı kimseyi arayamazdım ve fazlasıyla korkmuştum zaten. Telefon açıldığında hemen yardım çağırısı yaptım ve geldiğim yoldan geri dönmeye karar verdim. Ama ufak bir sorun vardı .Sokağın ucunda o adam durmuş etrafına bakınıyordu .Hemen eğildim.Az kalsın beni görecektive hala da görme ihtimali vardı.Nefesimi tutup gitmesini bekledim. Önümde koskocaman bir çöp olduğundan kolay kolay görünmeyeceğimi düşünüyorum. Bu her ne kadar endişemi azaltsa da yinede korkuyordum. Derken siren seslerini duydum bu beni sevindirdi. daha sonra birkaç tehtit ,küfür ve kapı kapanma sesini duyunca ayağa kalktım. Bayan bir polis beni görünce bana gelmemi işaret etti. Yanına ulaştığımda ismimi,ailemi,kaçırılma anlarımı ve diğer bilgileri sordu. Bunları cevapladığımda ise başka bir polis beni evime kadar bıraktı. Eve geldiğimde annemlere bir şey çaktırmamaya özen gösterdim .Annem telefonumun neden kapalı olduğunu sorunca ona yanlışlıkla onu yere düşürdüğümü ve 40 parçaya ayrıldığını söyledim. Yüz ifadelerinden inandıklarını anlıyordum.Ertesi gün babam bana elinde s6 ile geldi çokmutlu olmuştum çünkü s5 ten sıkılış s6 yı istiyordum.Hattımı falan hallettikten sonra Mert 'i aradım.4. çalışta açtı artık ne yapıyorsa ... sesi durgun geliyordu belliki ona gelmediğimi sanmıştı. ona okulda konuşacağımızı ama şu an ders çalıştığım için anlatamayacağımı söylediğimde bana biraz atar yaptı ama ben onu da birkaç sevgi sözcüğüyle yumuşattım.
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYOR SİZİ SEVİYORUM TATLIOKURSERİLERİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI SERSERİM
Подростковая литератураben okulun ENN AKILLISI (!) GİZEM. lise 3 . okulun en gizli kızı . bir sadist oluyorum bir de sweat girl her ne ise kitabı sık sık yazmaya çalışırım ama bilmiyorum öylesine yazıyorum da denebilir.