rakip çıktı

184 13 1
                                    

ARKADAŞLAR YENİ OYUNCUMUZ OĞUZ (GRANT GUSTİN) İYİ OKUMALAR...


MERT'TEN:



bu sabah okula tek gittim.Gizem 'e hala çok sinirliydim. Beni nasıl eker !!!kimbilir sebebi neydi. Bu zamana kadar kimse beni ekmemişti. Çoğu kız benimle birlikte olmak için can atıyordu eski okulumda. Gizem'e daha gerçekleri söylemedim .Bilmese de olur aslında.Eski okulumda uyuştucuda sigaraya her haltı yiyordum. Baya kötü çocuktum orada ama annem benim için her şeyden önemliydi o benden yeni ve düzgün bir başlangıç yapmamı sigarayı bırakmamı falan istiyordu. Hala tam olarak bırakamamış olsamda yeni bir başlangıç iyi oldu gibi geliyor bana. Belkide Gizem yüzündendir bilmiyorum.O bana annemden sonra en iyi gelen kişi .Onu gerçekten çok seviyorum.


Okula vardığımda telefonum çaldı. Arayan eski arkadaşım Oğuz'du.

-alo ne var Oğuz

-sana da günaydın Mert.

-ne istiyorsan söyle uğraştırma beni

-Kantinin önünde duran kankana bakabilirsin mesela.

NE!! Oğuz buraya mı gelmişti.İşte bok ve işte sıçtığımın resmi.

Oğuz beni küçüklüğümden beri tanıyordu ve eğer o bad boy halinden çıktığımı görürse fena rezil olurdum.Yanına vardığımda biraz konuştuk ona neden böyle olduğumu falan anlattım.O sırada gözlerim Gizem'i bulmuştu. Onu görünce tüm neşem kaçmıştı.Oğuz'a baktığımda onun da Gizem'e köpeğin kemiğe baktığı gibi baktığını gördüm. İçimde bir sinir patlaması oldu ve Oğuz'u dürttüm.Ha bide söylemeyi unuttum Oğuz bizim okula yazılmış . Birkaç saniye sonra karşımda birkaç göz bana bakıyordu. Bu onun gözleriydi. Gizem'in.

TATLI SERSERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin