Kolyeyi açtığımda büyük bir çınlama hissettim . Sanki kan şekerim eksilere inmiş gibiydi . Birden gözlerim hızlıca kapandı .
Gözümü açtığımda etrafına bakınıp Elena yı aradım Elena ilerdeydi . Daha yeni uyanıyordu dizlerimin üzerinde onun yanına gittim . Elena hadi kalk dedim . Bi ormandaydık .ileride bı su birikintisi vardı . Birlikte oraya gidip su içtik . Arkamızdan birisi bize gazoz uzattı .
Alın gazoz kan şekerinizi düzenler dedi . İkimizde hiç düşünmeden lıkır lıkır gazozu içtik . Arkama dönüp kimin gazoz verdiğine baktım bu o çocuktu çarpıştığım çocuk . Ağzımdaki son yudum gazozu çocuğa doğru püskürttüm. Sen - sen o çocuksun kolyeyi sen verdin değilmi dedim .
Evet kolyeyi ben sana verdim dedi . Kolye yerde duruyordu . Elime alıp al kolyeni bu kolye bizi az kalsın öldürecekti dedim. Çocuk bana dönüp bu iş için sizi seçtim uzun zamandır sizi takip ediyorum. Böyle şeylere meraklı olduğunuzu fark ettim. Bu yüzden siz ikinizi seçtim dedi .
Hey beni dinle çocuk neden bahsettiğinden zerre anlamadım .Bizi neye seçtin ne yapmamızı bekliyorsun dedim . Elena beni onaylıyıp evet hem neden bizi takip ettin neden ormana getirdin sen kimsinki dedi .
Çocuk Ben loren dünyalı değilim ve burası dünya değil az önce yani o kolyeyi açtığımda evrensel geçiş yaptınız . Sizi her şeyi düzeltmemiz için seçtim . Evrensel arası deliği düzeltmemiz için dedi .
Ne saçmalıyorsun bunları nasıl uydurdum Hem sana niye inanacakmışızki Bizi Londra'da bı ormana kaçırıp saçmalıkus evren delik flan dedin ben eve gidiyorum babamı arıyacağım bizi almaya gelsin dedim ve telefonumu çantamdan çıkardım telefon gram çekmiyordu .
Yüzümdeki şaşkınlıkla arkadasim Elenaya baktım çekmiyor dercesine kafamı salladım oda kendi telefonuyla denemek için çıkarttığı sırada Loren burada çekmez boşa çabalamayın burası sandığınız gibi değil dedi ve yanında duran ağacı iki krz tıklattı ağaç birden dallarını sarstı ve yapraklarının birkaç tanesi yere düştü
Elena ile ağızımız açık ağaca bakarken birden bir kelebek ağaca konduğu sırada kanatlarının alevden olduğunu farkettim bildiğin yanıyordu çok değişikti dokunmak için elimi uzattığımda Loren a a a hayır ona fokunma diyerek elimi aşşağıya indirdi eğer dokunursan bütün vicudun alevlenmeye başlar ve büyük bir ihtimalle ölürsün ona baktım bizim şaşkınlığımızla eğlendiği besbelliydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENSEL GEÇİŞ
AdventureBen lenora .Herşey bir çocukla carpışmamla başladı çocuğun elinde bir kutu vardı ve ..