George:
Yine sıcak bunaltıcı bir Florida sabahında ter içinde yatağımdan kalktım, biraz erken uyanmıştım sanırım ya da bana öyle geliyordu.
Dün geceden bıraktığım yarım-yamalak çizilmiş ve taslağının üstüne siyah guaj boya ile birkaç çizik atılmış anatomi tabloma ufak bir elden geçirme yapıp yarım kalan taslağıda düzelttim.
Ufak adımlarla mutfağa ilerledim kafam o kadar karışıktı ki haftanın hangi gününde olduğumuzu bile hatırlamıyordum, çokta umurumda olduğu söylenemezdi zaten.
Telefonumu aldım saat 9.00 günlerden salı içimden küçük bir küfür savurdum, 10'da okul başlıyordu ve raporsuz olarak devamsızlık yaparsam ceza alacaktım.
Hani umurumda olmadığını söylemiştim ya o yalandı sanırım :D hızlıca üstüme bir şeyler geçirip aynaya bile bakmadan bir kısmını elime bir kısmını da çantaya koyduğum kitaplarım ile otobüs durağına koşar adımlar ile ilerledim yine boş ve sıkıcı durakta beni cehenneme daha hızlı ulaştıracak aracı beklemeye başladım.
Otobüs gelinceye kadar intihar fikrini her gün yaptığım gibi gözden geçirdim ne kadar saçma olsada tek kurtuluş yolunun bu olduğunu biliyordum ama gideceğim yer hangi tanrıya inanırsam inanayım cehennemin dibi olacağı çok belliydi ve beni her gün yaşayan bir ölüye dönüştürende buydu zaten kararsızlık, korku ve gelecek kaygısı. (Türkiye öğrencileri özet)
Ben bunları düşünürken otobüs gelmişti bile pardon cenaze arabası demek istedim. Cam kenarında sesten uzak tekli bir koltuk bulup oturdum ve telefonum ile kulaklığımı cebimden çıkardım, kulaklığı yavaşça telefon deliğine sokup Müzik Çalar'a tıkladım ardından bu hayatta bana tek zevk veren şey olan Dark Red'i dinlemeye başladım.
sa umarım sevmişsinizdir bölümler kısa ama çok olacak nasıl olsa hiçbir dersi dinlemiyorum yazacak bolca zamanım var eğer okunursa hergün1-2 bölüm falan atarım gözden geçirme için daphneye ve didiye teşekkürlerimi iletiyorum
YOU ARE READING
Dark Red*Dnf
Random2. Bölümden ufak bir kesit: Duvar kenarında sondan 3. sıraya gözümü kestirdim. Eşyalarım ile birl...