AFLAREA SECRETULUI

10 0 0
                                    


Mihai a asteptat-o acasa unde era si Maria care a spus lui Mihai totul.
Atunci cand a ajuns acasa a luat-o la întrebari:
- Ai fost la munte cu Cristi?
- E adevarat ca ai fost cu el?
Iar Andreea a ramas fara cuvinte.
Daca a vazut ca aceasta nu mai spunea nimic Mihai i-a tras o palma si atunci a plecat pe usa, cazand din ochiul ei o lacrima.
Mihai îi multumeste Mariei ca i-a spus adevarul si ca nu mai e obligat sa traiasca în minciuna cu Andreea.
Maria îi spune ca nu a fost mare lucru si apoi îi sugereaza sa închida ochii. Ea s-a apropiat din ce în ce mai mult de Mihai si a început sa îl sarute dar Mihai nu a avut nici-o retinere si din contra a continuat si mai mult.
A luat-o în brate si a puso pe masa si a început sa ploua cu hainele lor peste tot în bucatarie, apoi s-au dus în dormitor unde au continuat. Dupa o ora revine Abdreea unde îi vede în pat pe amandoi dormind, dar nu le-a spus nimic. Îsi strange hainele din toata casa si pe ale fetitei ei si pleaca împreuna cu Cristi care o astepta în parcare.
Andreea îi spune ce a gasit cand s-a dus sa îsi faca bagajul dar lui nu i-a venit sa creada ca Maria îl placea pe Mihai de prima data dar nu a avut curajul sa recunoasca.
Atunci pe fereastra iese Mihai care îi spune...

VA URMA...

JALUZELE TRASEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum