SUSPANSUL

13 1 0
                                    

A doua zi de dimineata au fost prinsi de prietenul lui Cristi, Alex care nu îi venea sa creada ce vede în fata ochilor, pe Andreea si Cristi în acelasi pat amandoi.
Apoi dupa doua minute s-au trezit si ei si au început sa discute.
Alex întreaba mereu ce s-a întamplat, ce s-a întamplat parca nu mai vazuse asa ceva niciodata.
Cristi îi explica mereu si mereu totul, ca Andreea a ales cu inima si cu sufletul si el a castigat.
Andreea nu mai stia ce sa mai zica era surprinsa ca Alex sa fie aici pentru ca nu stia nimic despre locatia unde se aflau ce doi ca nici iubitul ei nu i-a spus nimic.
Dar misterul si suspansul cel mai mare este acela ca pe usa intra Nicole fosta iubita a lui Cristi.
Cristi cand a vazut-o intrand pe usa a scapat tava in care erau cestile cu cafea pe jos instantaneu.
Nicole îl intreaba pe Alex :
- Ce s-a întamplat aici?
Iar acesta îi spune tot ce s-a întamplat.
Ei nu îi venea sa creada ce s-a întamplat si de aceea a început sa planga pentru ca ea îl iubea pe Cristi.
Iubitul Andreei nu mai simtea nimic pentru aceasta fata si atunci cand Nicole a început sa planga, el a sarutat-o pe Andreea iar în acel moment Nicole i-a spus:
- Regret ca te-am cunoscut!
Iar acum Cristi i-a platit cu aceiasi moneda.
Cum în trecut si ea l-a înselat pe el cu un alt barbat si nu poate sa uite asta.
Atunci s-a dus în bucatarie si ...

VA URMA...

JALUZELE TRASEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum