A stat ce a stat dupa un timp s-a întamplat ceva aparatele au început sa scoata niste sunete si de abia apoi a opservat ca Andreea nu mai avea puls. El a alergat repede, a strigat si a chemat medicii care au resurcitato si în scurt timp si-a revenit. Daca Cristi nu era acolo ea nu mai era în viata.
Dupa o saptamana de stat în spitat Andreea a putut sa mearga acasa.
Lui Cristi îi parea extrem de rau pentru ce s-a întamplat si mereu începea sa planga cand o vedea.
Timp de doua saptamani nu îsi mai vorbeau ci de fiecare data cand se vedeau unul pe altul începeau sa planga, iar cineva se bucura pentru durerea lor era nimeni alta decat profesoare de franceza Maria.
Maria stia ca se petrece ceva ciudat între Cristi si Andreea de prima data cand i-a vazut împreuna atunci cand cei doi nu au vrut sa recunoasca ce se întampla.
Andreea stia ca secretul se va afla odata si-o data, dar totusi vroia sa ascuna asta stiind ce consecinte va avea asta.
A doua zi dis de dimineata Andreea i-a trimis un mesaj lui Cristi în care scria:
,,VREAU SA TE VAD CAT MAI REPEDE, ESTE O URGENTA CE NU POATE FI AMANATA " .
Dar i-a mai spus sa vina la hotel.
Cristi s-a îmbracat si s-a urcat în masina si a plecat spre hotel cu multe întrebari în gand.
Andreea i-a mai trimis un mesaj în care scria: ,,VINO ÎN CAMERA NUMARUL TREISPREZECE"
Acolo a gasit...VA URMA...
CITEȘTI
JALUZELE TRASE
RomanceEste o carte despre o iubire secreta care se infiripa atunci cand acestia pleaca in excursii