Jsem s klukama ve studiu
Kluci delaj picoviny a já s nima
Dominik sem vzal jeho bráchu Dana
Danovi je už asi 2 dny 15
Moc jsme se nebavili ale pořád jsem cítila na sobě jeho pohled... Pokukoval po mě to jsem poznala"Tome? Můžu jít prosím ven? Se jen tak projít jen tak" zeptala jsem se když jsem se začala nudit
"ehm no jo můžeš"
clkm se divím že mě pustil"můžu jít s tebou?" zeptá se mě Dan já absolutně netušila proč chce se mnou jít takže jsem mu řekla jak chce takže se ke mě přisral
No můj plán být sama nevyšel
Vyšli jsme asi v půl devátý21:00
Jsme s Danem venku cca puk hodiny já jsem si zapálila cigaretu protože už byl klid a on stejně držel hubu
"počkej... Ty kouříš?"
vážně se mě zeptal jestli kouřím... Když už mám pátej potah"jo? Problém?"
No tak to jsem Teda příjemná... Ale tak nevadíD: "no nic... Jenom jakože ti je 13.. No Teda skoro 14"
Ja: "a? Jestli máš problém tak já půjdu dal od tebe stejně sem chtěla bejt sama, jinak sorry nemám city jak brácha"
D: "no... Jako jsi taková chladná, ale mě se to celkem líbí"
Já: "chtěla lásku, sorry Babe to asi ne"
D: "co?"
Já: "čím víc mě chce, tím víc nechci já jeho"
D: "počkej ty jsi nikdy nikoho neměla nebo co?"
Já: "za prvé, myslíš že já někdy někoho měla když mám srdce jako kostku ledu a moje nejhlubší city chovám k bráchovi... Jemu jsem řekla max že ho mám hodně ráda já se neodvážil mu říct že jo miluju dokážu mu to jenom říct když je na sračky protože to nebi co mu říkám ale dokáže mi odpovědět že on mě taky"
D: "a ty bys to nechtěla zkusit, víš jakože my dva"
Já: "lmao fakt ne... Znám tě pár hodin a ty mi nabízí vztah a i kdyby pak odjedu zase do Prahy neviděli jsme se a ty by jsi byl broke boj"
D: "kotě..."
Ja: "vou brzdi hochu mě kotě říkat nebudeš rikej si to nějaký čubce která ti na to skočí jenom proto že jsi Citta a tvůj brácha je Dominik
Kamo můj brácha je zlatej kluk aka bulhar
Myslíš že z ladnu vztah a že bych tebe vůbec chtěla?
Fakt sorry bejb ale to by ani nefungovalo
A hlavně podle tvojí udivený otázky jestli kouřím by to už vůbec nefungovalo protože ještě mi brácha občas dovolí pít nebo... Já si něco koupím "D:" aha... Tak nic, jsem to jenom zkusil protože se.. Mi fakt líbíš"
Ja:" toe hezký... Ale vážně já vztah nedám hlavně by jsi zarlil podle mě protože mám samý kamarády jako myslím kluky a nešlo by to prostě "
D: "dobře hele já jdu už do studia"
Já: "já budu ještě tady venku"
D: "pojď taky bojím se o tebe"
Já: "já o sebe ne je mi to jedno co se mnou bude, všechno mi je jedno"
D: "takže kdybych ti dal pusu bude ti to jedno?"
Já: "Jzs takhle jsem to nemyslela víš co radši pojď, ale cestou se stavíme do večerky došli mi ciga skoro"
Šly jsme do vecerky a pak do studia
Klukům nic neřekl... Naštěstí
ČTEŠ
Zlatej k̶l̶u̶k̶ brácha
FanficPříběh je o sestře Bulhara Bulhar vezme sestru ke klukům z m+ kde taky sestru na týden nechá Sestra se jmenuje Diana Daniela Kratejlova je jí 13 let ale své 14té narozeniny oslaví s klukama z m+ a ne se svým bratrem Co se stane dal se nechte překvap...