Asikmi oldu ne?

21 1 0
                                    

Bugranin bana karsi davranislari git gide degisiyo acaba dusundugum seymiydi?Surekli bugrayi dusunmek onunla hayalller kurmak neye isaretti?Sorulat icinde gecti butun gunum.O sirada Begum Burakla balik tutmak icin hazirlik yapiyodu.Alsi desen surekli canla beraber, planda sevgililer olmasada yanimizda lardi iste kader karsimiza cikartti onlari.Hem bi yandan da iyi oldu.Begum ve Asli benim icin cok degerliler onlari mutlu gormek benide mutlu ediyodu.Bugra,Bugra nerde?Kac saat oldu ortada yok.Bi basima kakdimmi ben burda.Yani cok kisi var ama tanimadigim cok kisi.Tek basima otururken yanima bi golge dustu.
-Meraba nasilsin. Dedi
İyiyim sen dedim
Seninle konusunca daha iyi olucam. Dedi
Ne konusucan ki dedim
-İlk once tanissakmi?. Dedi
Elimi uzattim Ben Gülnur dedim ve hafif bir tebessumde bulundum
-Kivanc benim adim ne zamandir tanismak istedim ama yaninda surekli birileri oluyo.Cesaretim bugun senin icin fazlaca vardi.Yani yanina gelip seninle tanismak icin. Diyerek lafini sonlandirdi.
Bende memnun oldum dedim ve tam o sirada telefonum caldi arayan annemdi.Geleli hic aramamistim ve merak ettiler tabi.Annemle konustuktan sonra atrafa bakindim kivanc coktan gitnisti Aslilar ise kavga etmidlerdi galiaba bugrada gelmisti.E bi zamet gelsinler artik hava karamaya durdu.Bugra yanima gelip
Kimdi o konustugun dedi
Bense daha yeni tanistigimizi ve cok tatli bi insan oldugunu soyledim.
Nerden bilecektim beni kiskanacagini.Cok asiri sinirlendi arada bi bizi izliyo kivamcla ne konustugumu merak ediyodu yani her halinden bunu belli ediyor.
Neyse ki gece oldu herkez uyumaya gitti bu seger bende gittim.
Sabah oldu .Galiba en erken uyanan bendim.Esoftmanimi giydim ve yuruyuse ciktim.
Donuste kivancla karsilastik selamlastiktan sonra kamp alanina beraber donduk.Burak ve Bugra uynmislardi.Eniste beyin yanina gittim Begumu sordun uyuyodu tabikide.Neyse kahvalti yaptiktan sonra ohooo neler oldu varya.

AŞKINI BAŞINA TOPLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin