Lumina din camera e mult prea puternica si nu mai pot dormi. Imi deschid ochii usor si ii las sa se acomodeze. Ma intind, apoi ma rostogolesc pe burta si imi inchid ochii din nou...chiar daca stiam ca nu voi mai adormi.
Este marti si a inceput vacanta de vara, 3 luni fara nicio grija. Imi verific telefonul si vad ca este ora 10. Il iau in mana si ma ridic din pat, pe care nici nu ma obosesc sa-l asez stiind ca sunt singura toata ziua. Ma duc in bucatarie si sunt recunoscatoare sa vad ca pe masa sta o ceasca de cafea.
In timp ce o beau imi verific mesajele. Tessa mi-a spus ca parintii ei sunt plecati in vacanta saptamana asta...ceea ce inseamna ca are casa doar pentru ea.
Am un mesaj de la ea: "Ai mei ma obliga sa merg cu ei! :'( ". Ce mod dragut de a-ti incepe vara. "Yay! Ma bucur nespus! " Ii trimit si ea imi spune: "Scuze!". Si eu care speram sa ies azi in oras... "Nu-i nimic...Have fun if possible..." Ea imi raspunde cu un sir lung de Ha-uri, iar eu ma ridic de la masa oftand si ma intorc in camera.
Imi arunc telefonul pe pat si imi deschid dulapul. Scot o pereche de blugi stramti, un tricou negru cu putin decolteu si un pulover. Ma imbrac cu ele si ma duc in baie ca sa imi pot aranja parul. Sunt surprinsa sa vad ca imi sta chiar bine azi. Imi spal fata si imi perii dintii incercand sa scap de gustul amar al cafelei. Imi dau cu putin fond de ten si ma hotarasc sa ma plimb putin.
Mi-am luat o geanta gri ca sa se asorteze si am coborat scarile. Am luat ultima gura de cafea apoi observ ca este 11:30. Ma duc in hol, ma incalt cu baschetii si imi iau cheile din cuier.
Telefonul meu a inceput sa sune insa era un numar necunoscut, iar eu nu obisnuiesc sa raspund... Ma rezem de perete si astept sa se opreasca din vibrat. Am iesit pe veranda si am inchis usa. Ma pregateam sa cobor scarile cand telefonul a inceput din nou sa sune. M-am asezat pe trepte si am asteptat sa se opreasca.
-Daca mai suna o data o sa raspund, spun incet.
Intre timp s-a oprit, iar dupa putin timp a inceput din nou. Am oftat lung si ma gandeam la cat de insistenta poate fi persoana asta...
-Alo? S-a auzit de la celalalt capat al liniei, iar eu stiam acea voce.
-Mda...? Intreb cu nesigura.
-Hey, raspunde barbatul. Ana, sunt Christian.
-Oh! Hey, Chris... Cum ai facut rost de numarul meu? Intreb desi stiu raspunsul.
-Am sursele mele, rade apoi continua, mi-am dat seama ca probabil nu vei suna asa ca am luat problema in mainile mele.
-Oh... deci ce s-a intamplat?
-Vroiam sa te intreb daca vrei sa bem ceva diseara...
-Ummm...da, sigur. Unde ne intalnim?
-Vin eu sa te iau la 8. Ne vedem, Anastasia...
-Ne vedem, raspund eu, si dupa ce am inchis am dat drumul aerului pe care nu realizasem ca-l tineam.
Am ramas cateva minute, stand jos si holbandu-ma socata la telefon. Tocmai mi-am aranjat o intalnire cu Chris...
Ma ridic si cobor scarile din fata casei. Imi pun castile in urechi si incep sa merg pe trotuarul crapat. O sa ma duc doar pana la prima intersectie caci trebuie sa ma intorc, altfel nu voi avea timp sa ma pregatesc. Admir casele din jur, stiind ca dupa vara asta nu o sa le mai vad atat de des.
Dupa 30 de minute ajung inapoi in fata casei. Am deschis usa si am gasit niste scrisori pe podea. Le-am ridicat si m-am dus in bucatarie. Le-am aruncat nepasatoare pe masa si am deschis frigiderul. Am scos un castron de salata si am inceput sa mananc.
S-a facut ora 1 pana cand am urcat in camera. Ma uit nehotarata prin dulap caci nu stiu cu ce sa ma imbrac. Nu mi-a spus unde mergem deci de unde sa stiu cu ce sa ma imbrac?
-Ar trebui sa-mi pun o rochie? Spun eu exasperata.
In cele din urma am gasit o fusta mulata care imi ajunge pana deasupra genunchilor si o camasa crem. Poate imi voi pune pantofii de ieri...
Intru in baie si dau drumul la apa calda. Ma grabesc sa intru in incabina de dus si imi spal parul cu grija. Dupa ceva timp, ies si ma duc in fata oglinzii. Ma machez impecabil apoi imi ondulez putin parul. Cand ies din baie ma uit la ceas si cumva s-a facut ora 5. Chiar daca sunt aproape gata simt ca sunt presata de timp...
Ma imbrac si incerc sa ma hotarasc daca sa-mi pun pantofii negrii sau crem. Ii aleg pe cei negrii si caut in dulap o geanta. Imi aleg una neagra si imi pun telefonul, tusul si rujul in ea. Imi caut cerceii aurii si ii pun.
Este enervant cat de repede trece timpul cand ai nevoie de el. Cobor scarile si caut un pachet de guma de mestecat. Dupa ce l-am gasit ma uit la ceas si raman socata sa vad ca mai sunt doar 30 de minute. Dar ce-am facut in tot acest timp? Ma misc chiar atat de incet?
Intre timp ma hotarasc sa le dau un mesaj parintilor dar nu stiu daca sa le spun ca ies cu Tess sau cu altcineva. Pana la urma le-am trimis: "Ies si eu in oras. Nu stiu cand ma intorc asa ca nu ma asteptati." Nu ma astept la un raspuns asa ca imi pun telefonul inapoi in geanta si ma asez rabdatoare pe canapea. Auzeam ceasul cum ticaie si deveneam din ce in ce mai agitata. Stateam in liniste deplina...nu se putea auzi decat respiratia mea agitata. Ma uit la ceas si vad ca este 8 fix. Inca nu a ajuns. Daca a patit ceva? Sau poate s-a razgandit?
-Probabil sunt doar paranoica...spun incet.
Soneria raspunde vorbelor mele. Incerc sa ma linistesc si sa nu ma grabesc prea tare crezand ca voi parea disperata. Ma ridic si imi iau cheile din cuier. Trag aer in piept inainte sa imi intind mana catre clanta. Deschid usa si il dezvalui pe Christian imbracat intr-o camasa impecabila. Cum l-am vazut am simtit ca persoana mea s-a desprins de corp si este doar un spectator la o telenovela adolescentina. Fata imi era rosie. Nici macar fondul de ten nu putea acoperi caldura fetei mele.
Probabil ca era timpul ca cineva sa sparga linistea insa nu puteam sa ma abtin din a ma holba la omul ideal din fata mea si se pare ca si el se simtea la fel caci ochii lui se miscau de sus in jos pe corpul meu...ceea ce ma facea sa rosesc mai tare. Dupa ce isi revine, imi zambeste si incearca sa vorbeasca...
CITEȘTI
The Story Of My Thoughts
Teen FictionOchii incepeau sa mi se umezeasca, in timp ce mana lui ma forta sa nu scot niciun zgomot. Cealalta mana a lui a ajuns sub bluza mea, apoi corpul meu a inceput sa se zbata. Un zgomot infundat apoi o usturime de-a lungul obrazului isi facura aparitia...