-siess már Jungkook!-kiabálok a bejárati ajtóban állva mivel Jungkookal készülünk elmenni vásárolni, még mielőtt megjönnek a többiek.
Úgy döntöttünk mind a nyolcan együtt karácsonyozunk, mint szoros baráti kör. Jungkookal együtt élünk ezért megyünk el ketten vásárolni, a többiek meg délután jönnek.
-itt a lista.-nyomom a kezébe, hogy mit kéne beszerezni a mai vacsorához, amíg én ajándékot veszek a többieknek.
-60 disznó nem eszik annyit mint mi nyolcan karácsonykor-nyafog Kook a sok hozzávaló és süti látván.-ez sokba fog kerülni...
-te akartad, hogy nálunk karácsonyozzunk, ezzel kiválasztottad magadnak, hogy házigazda legyél.-nevetek állapotán mivel olyan mint egy rossz gyerek.
-jó...inkább álljunk neki bevásárolni mert sose végzünk.-indul el majd eltűnik a sorok között.
Elővéve saját listámat, neki állok beszerezni az ajándékokat a fiúknak. Jó hosszú utat teszek meg, hogy megtaláljak mindent. Miután végre mindent összeszedtem összefutok pont Jungkookal aki szintén végzett.
-mehetünk fizetni...-nyafog és elvonszolja magát a kasszáig.
-olyan aranyos vagy amikor egy 5 évesként viselkedsz-nevetek es összekócolom haját.
-miről beszélsz? Én egy érett férfi vagyok-mosolyog rám és kipakolja a dolgokat a szalagra majd előveszi pénztárcáját.
-Érett férfiként fizethetsz ki vagy 100.000 forintot-vigyorgok ahogy meglátja mennyit kéne a kasszásnak adni.
-én mint érett férfi bevállalom, hogy fizetem mivel elválaltam a házigazda szerepet, és elviselem következményét.-adja oda a pénzt fájó szívvel majd összepakolva a dolgokat kimegyünk a kocsiba és hazavezetve kipakolunk.
-melyiket vállalod be? Főzöl vagy ajándékot csomagolsz?-pakolom elő a hozzávalókat mire megrémül a receptek látván és a földre ülve csomagolni kezd.-értem, hogy nem akarsz főzni, nem erőltetem rád nyugi
Neki állok főzni, ami nagyon fárasztó igazából, és több mint 3 óra után fejezem csak be. Fáradtan az asztalhoz ülök egy pár perc pihenőre mivel nagyon fáj már a hátam is.
-becsomagoltam a cuccokat és a karácsonyfát feldíszítettem-áll mögém és vállamat masszírozni kezdi, ami túl jó érzés így lehunyva szemeim ellazulok.
-köszönöm Kook. Jó barát vagy.-mosolygok halványan és felkontyolom hajamat gyorsan. Nyakamra hajolva ad egy puszit mire összerezzenek.-ezt miért kaptam?-simítok kezére.
-mert keményen dolgoztál pedig az én felelőségem lett volna megcsinálni
-tényleg férfi vagy-nevetek és felállva kipakolom és elrendezem a kajákat az asztalon. A nappaliba megyek és ott is összepakolok gyorsan.
-gyönyörű vagy. Tudom ritkán mondom..-ölel át hátulról Jungkook
-te megbolondultál a karácsonytól vagy mi? Sose ölelgetsz vagy puszilgatsz-fordulok vele szembe és felnézek rá.
-hiszel a karácsonyi csodában?-összehúzom szemöldököm kérdésére és bólintok egy aprót.-akkor jó mert én is-mosolyog majd arcomra fogva ajkaimra puszil.
Az érzéseim átveszik az irányítást és lábujjhegyre állva megcsókolom, nem bírtam vissza tartani, olyan jó érzés volt az a pár másodperc is amíg ajkaink össze értek. Nagyon lassú és kellemes csókban vehettem részt és örülök, hogy Kookal tehettem ezt meg. A csengőre szakadunk szét. Az az átkozott csengő! Fülemhez hajol és karomra simít óvatosan.
-te vagy a karácsonyi csoda számomra-suttogja fülembe majd elmegy ajtót nyitni.
Jeon Jungkook ajánlom, hogy ennek legyen majd folytatása...
******************************
Sziasztok! Ez az első kis rész ebből a "könyvből". Nem lett valami hosszú és még egész új is ez számomra, de remélem azért tetszett!💜
YOU ARE READING
💜!Bts oneshots!💜
Fanfiction🟣Kisebb egy részes Bts történetek, vagy kisebb sorozatok! (18+osak is) 🟣 Igyekszem majd minél több részt kitenni, ez függ a szabadidőtől és a kedvemtől is. Bts tagokról és az olvasóról szól a könyv, persze előfordulnak majd más Kpop idolok is mell...