-miért is ignorálsz?-motyogom Taehyungot követve
-nem ignorállak...-sétál gyorsabban mintha menekülne előlem
-de igen! 1 hete elkezdted és azóta csak akkor nézel rám ha csókot akarok.-hisztizek mint egy rossz kisgyerek. Nem szokásunk veszekedni, átlagos kapcsolatunk van kisebb marakodásokkal, de mindig megbeszéltük és soha nem ignorált fél óránál tovább.
-kezdődik az órám-puszil hajamba és már be is megy a termébe így lehajtva fejemet én is megkeresem a termemet.
*time skip*
Ebédszünetbe lemegyek az étkezőbe és szememmel keresem Taehyungot, hogy vele ebédelhessek. Mivel háttal ül nekem a barátaival így gondoltam meglepem és odaosonok, de ahogy közeledek meghallom beszélgetésüket és a szívem mintha a gyomromba csúszott volna, hevesen kalapál és felrázza a bennem lévő ételt..
*Taehyung Pov*
-nem megy...folyamatosan ölelkezni akar meg csókolózni de megbaszni nem baszhatom meg-panaszkodok Jiminéknek.
szerintem csak nem akarja elsietni. De legalább tudod, hogy őszintén szeret. Ugye nem csináltál semmi hülyeséget...?-néz fel rám mint aki tudja, hogy valami nagy faszságot csináltam.
-mivel tudtam, hogy úgy se feküdne le velem...megfektettem a kémia tanárt-rántok vállat
-te normális vagy? Ha megtudja a kapcsolatotoknak vége. Plusz kitudóthat és a tanár is repül a suliból....komolyan ennyire nem számít neked a kapcsolatotok?
-de számít...szeretem, ezért vagyok vele kapcsolatban...de amíg nem hajlandó levetkőzni sem előttem addig nem tehetek mást minthogy kielégíttetem magamat mással-kezdek el kajálni
-ez nem így működik Taehyung. Ha már a barátnőd, sokkal többet érdemel. Vagy várd ki amíg készen áll, vagy szakíts vele. De ne játsz az érzéseivel-kapja fel Jungkook is a fejét a témára
-elég ha nem tudja meg...
*Y/N Pov*
-elég ha nem tudja meg...
Már baszhatod Kim Taehyung...könnyes szemekkel kisétálok az ebédlőből mivel az étvágyam is elment ezek után. Szerintem ezeket meg lehet beszélni és nem kell csaláshoz folyamodni, de úgy látszik Taehyungnak tényleg nem ért ennyit ez az egész, és gondolkodás nélkül a könnyebbik utat választotta még ha az a rossz út is volt egyben.
Miután hazaértem a suliból, teljesen magamba zuhantam. Nem bírtam felfogni a tényt, hogy megtörtént velem az a dolog amitől a legjobban féltem. Hogy elveszítek valakit mert nem felelek meg az elvárásainak. Hogy lezárhassam a dolgokat úgy ahogyan azt illik, összepakoltam a nálam maradt tárgyait, ruháit és egy dobozba tettem őket. Írtam egy apró levelet is, mivel hiába szúrt hátba mégis csak szeretem. És még szeretni is fogom egy jó ideig, de nem fogom elkövetni azt a hibát, hogy az érzéseim irányítsanak.
"Szia Tae!
Tudom nyálasnak fogod tartani, hogy levelet írok neked, de még nem állok készen arra, hogy eléd álljak. Talán majd idővel sikerülni fog :) Tudom, hogy mit csináltál...hallottam mindent. És őszinte szívemből gyűlöllek most, de majd ezek az érzések is elmúlnak mint minden más amit eddig irántad éreztem. Remélem elfogadod a döntésem miszerint soha többé nem akarok veled kontaktusba kerülni. Sem beszélgetni sem akár rád nézni. Mindkettőnknek egyszerűbb lesz. Tudom neked így is könnyű...hisz neked ez nem számít annyit mint nekem. De ezt is elfogadom, a te döntésed volt megcsalni. Remélem a következő barátnődet szeretni fogod annyira, hogy soha ne kövesd el ezt a hibát újra. Tanulj a hibáidból kérlek :)
-Y/N"
Miután mindennel végeztem, becsöngetek hozzájuk és anyukájának átnyújtom megbízva őt, hogy adja át Taehyungnak de ő maga ne nézzen bele. Persze anyukája egyből érezte, és a doboz láttán, meg arckifejezésem láttán levonta a következtetést, hogy végeztünk Taehyungal. Megértően rám mosolygott és megölelt aminek örültem hisz legalább nem haragszik amiért nem folytatom fiával a kapcsolatunkat. Elbúcsúztam tőle és erőt véve magamon elhagytam a lakást, és mivel tudtam, hogy soha többet nem jöhetek vissza, egy könnycseppet is elejtettem.
El kellett fogadnom, hogy nem lehet úgy minden ahogy én azt akarom. És ez így van rendben...
*Taehyung Pov*
-hyung...-szólok bele elhaló hangon a telefonba-elbasztam...
*********************************************
Helyesírási hibákért bocsi. Próbáltam valami szomorút össze kovácsolni, de ez nem nagyon megy nekem XD💜
YOU ARE READING
💜!Bts oneshots!💜
Fanfiction🟣Kisebb egy részes Bts történetek, vagy kisebb sorozatok! (18+osak is) 🟣 Igyekszem majd minél több részt kitenni, ez függ a szabadidőtől és a kedvemtől is. Bts tagokról és az olvasóról szól a könyv, persze előfordulnak majd más Kpop idolok is mell...