-Yoongi fejezd be!-csapok kezére ahogy pólóm alá akarja csúsztatni kezeit miközben mosogatok.
-mintha nem élveznéd-mosolyog bőrömre és tovább csókolgatja az érzékeny felületet nyakam tövében.
-legalább had fejezzem be a mosogatást-tolom hátrébb fenekemmel, hátha a távolság majd leállítja.
Durrogva leül az egyik bárszékre és türelmesen megvárja, hogy végre befejezzem a mosogatást. De az ember ne tehet arról ha türelmetlen. Főleg ha áll a farka közben és másra már gondolni sem tud.
-kész vagyok. Mit szerettél volna?-fordulok Yoongi felé mosolyogva és lábai közé állva arcát simogatom.
-szerinted?!-mondja kissé feldúlt hanggal, frusztrált állapotban van ha jól érzem..-téged akartalak de te inkább mosogattál
-nem dől össze a világ baby már a tiéd vagyok.-nevetek gyerekes viselkedésén amit amúgy nagyon aranyosnak találok, mivel ritkán láthatom ilyen állapotban.
-ezért büntit kapsz-mosolyog mint egy 5 éves...ez a férfi megfejthetetlen...
-nagyon félek Mr.5éves
Felállva megfordít és a pultnak nyomja derekamat majd kikap egy kést a fiókból és hegyét államhoz tartja. A vér is megvagy bennem és nagyobbat nyelve szemeibe nézek. Csak nem öl meg a saját barátom. Vagy ez azok egyik esete amikor a saját palijuk nyírják ki a barátnőiket? Elvágná a torkom csak mert befejeztem a mosogatást ahelyett, hogy kielégítsem..?
-vetkőzz-nyomja kissé bőrömnek csúcsát, de nem annyira, hogy az felsértse bőrömet.
Természetesen kissé beszart állapotban elkezdek vetkőzni előtte. Még így is, hogy egy kibaszott konyha kést tart a nyakamhoz, fel tud izgatni csak a tekintetével. Mintha a kés a torkomnak se lenne nyomva, úgy méreget fehérneműben.
-máris jobban tetszik a helyzet-váltja le a kést saját ajkaival és hevesen bőrömet kényezteti, míg a kést végig húzza hasamon és meg áll alsóneműmnél vele-kibújsz belőle te, vagy vágjam le rólad?-kérdezi halkan és válaszként óvatosan lehámozom magamról fehérneműmet, így mesztelenül állva előtte.
Óvatosan felülök a pultra kérésére, majd szétnyitom lábaim lassan. Ajánlom hogy belém ne nyomja a kést. Ha szétvág odalent a hússzeletelő kés akkor mit mondok a dokinak? A barátom feldugott egy kiélezett kést a vaginámba?
-gyönyörű vagy-jegyezi meg féloldalasan mosolyogva-térdelj le-kezdi el letolni magáról melegítőjét.
Lepattanok izgatottan a pultról, és elé térdelek várva, hogy kielégíthessem végre. Levetkőzik boxerig majd hajamba túr és a kést újból állam alá helyezi.
-tegyél bele apait anyait-húzza végig nagyon érzékien nyakamon a kést. Lehúzom boxerét egyből és neki is látva munkámnak, ráfogok.
Mozgatni kezdem kezemet nehogy türelmetlensége közbelépjen majd odahajolva lassan végig csókolom tagját mielőtt számba veszem. Felnézek rá, hogy meg elégedett e, de nem úgy tűnik mint aki ennyit akart, így fejemet elkezdem mozgatni mire végre kiszökik belőle egy gyenge nyögés. Hajamat összefogja kezében és így tudja irányítani fejemet amit továbbra is mozgatok. egy idő után érzem, hogy megremeg tagja szájamban így következtetek arra, hogy közel van, meg természetesen árulkodó jel a hangos nyögés és légzés, plusz az, hogy minél jobban próbálja lenyomni magát torkomon. Megérzem számban a jól ismert sós ízt és megvárom, hogy mindent kiengedjen magából. Megelégedve lenéz rám kihúzódva számból, és homlokomra csókolva felkapja boxerét
-a többit a szobánkban folytatjuk-mutat rám a késsel majd elindul felfelé...
************************************
Rövid, és rossz de erre jutott időm így hirtelen...😢💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
💜!Bts oneshots!💜
Фанфик🟣Kisebb egy részes Bts történetek, vagy kisebb sorozatok! (18+osak is) 🟣 Igyekszem majd minél több részt kitenni, ez függ a szabadidőtől és a kedvemtől is. Bts tagokról és az olvasóról szól a könyv, persze előfordulnak majd más Kpop idolok is mell...