Ki jut eszedbe a Kim elnevezésről? Esetleg Taehyung? Namjoon? Hát ez Jinről szól a kedves tanáromhoz. Aki miatt még a főző tanfolyamra is jelentkeztem. Még ha az én kezemben a víz is meggyullad, és nem viccelek...tényleg képes vagyok rá...
Na, de hogy is jutottam idáig? Gyorsan felvázolva, végzős létemre az érettségi előtt jött egy új tanár helyettesítőnek. Mr. Kim. Mivel a biológia tanárunk teherbe esett így ő helyettesítette nekünk a bioszt. Szerintem csak miatta szerettem meg a biológiát. Más okom nem is volt rá, de nem baj. Tehát a lényeg, hogy ott volt, meg jelent ő. És telt az idő, kerítettek egy igazi biológia tanárt aki természetesenbe is állt tanítani. Így elvesztettem a kapcsolatot Mr. Kimmel. Egyből a facebookon kutakodtam, hátha találok valamit. Ugyan sok dolgot nem tudtam meg, de azt kiderítettem,, hogy szingli. Ez már egy megkönnyebbülés számomra.
Miután fel adtam a reményt, hogy találok bármit, rám írt az egyik barátnőm akit rávettem, hogy segítsen az FBI-kodásban, hogy Mr. Kim főző tanfolyamot tart minden hétfőn és csütörtökön a hozzánk közel levő iskolában. Szinte tökéletesnek tűnt, így rá is kerestem, az időpontokat megnézve a csütörtök tökéletesnek bizonyult, így jelentkeztem is és gyors visszajelzést is kaptam, hogy várnak sok szeretettel.
Következő csütörtökön újult erővel jelentem meg az első órámon, ami nem úgy ment ahogy akartam, de legalább láthattam Mr. Kimet.
-elég borzalmasan megy...tudom-nézek fel Mr. Kimre aki mosolyogva nézi bénázásomat miután sikerült felgyújtanom egy rongyot.
-mit szólnál a magán órákhoz? Rád férne. Kedden szabad vagyok. Ugyan ebben az időpontban bejöhetnénk gyakorolni, és úgy gyorsabban fejlődnél.
-rendben-vágtam is rá, hisz ki nem fogadna el egy ilyen ajánlatot. Hülye is lennék ha nemet mondanék.
-rendben. Akkor kedden találkozunk-mosolyog rám, és elpakol mindenki maga után.
Szerintem elég egyértelmű, hogy egész hétvégén próbáltam sütni, főzni, ne hogy beégessem magamat előtte kedden. Anya segítségével minden félét megpróbáltam. A rántottát már magamtól is megtudtam csinálni. És tegyük hozzá nem égettem fel az egész konyhát.
A kedd is eljött végre, aminek már nagyon örültem, mert a hétvégén már majdnem megbolondultam. Összepakolva a cuccaimat a helyszínre siettem és már a rám váró Jinhez bementem. Meghajoltam és neki is kezdhettünk a főzésnek. Egy egyszerű előétel majd egy főétel volt a terv. A levessel még nem is volt gond. Amíg a gázon hagytuk, addig random dolgokról beszélgettünk és szólíthattam a saját nevén is Jinnek. Majd jött a főétel. Krumplipüré rántotthússal. Alap dolog. Nekem ez se ment. Így segített elkészíteni ezt is. A krumpli pucolás sem volt az erősségem, így mögém állva kezeimet irányította. A szívem ki ugrott a helyéről majdnem. Azt hittem a levesben fogja végezni ha így dobog továbbra is. Persze nem hagytam figyelmen kívül, hogy közvetlen a fülembe beszélt lágyan, és valahányszor el kellett engednie, érzékien végig húzta kezét karomon amitől a hátamon is felállt a szőr. Még amikor megtanultam krumplit pucolni is direkt elbénáztam, csak hogy hozzám érjen.
-azt hiszed nem vettem észre?-nevet mögém állva.
-mit pontosan...?
-hogy ha hozzád érek, megy. Ha elengedlek bénázol. Nem vagy túlzottan egyértelmű egy kicsit? Szimplán mondhattad volna, hogy csak érjek hozzád
-az milyen hülyén hangzik már. "Hé Mr. Kim érjen hozzám kérem, mert bizsereg öntől mindenem"
-nekem tetszik.-csókol óvatosan vállamra, átölelve derekamat mire nagyobbat nyelek.
-hát még nekem...-motyogom vörösen
-ha gondolod adhatok másban is tanácsokat nem csak a főzésben.-suttogja fülembe mire kiráz a hideg.
-talán a jövőben elfogadom.-mosolygok pimaszul mire arcomra puszil, és tovább főzőcskézünk.
*******************************************
Ha túl sok maknae lineos oneshot lesz, az azért van mert velük tudom csak elképzelni a kitalált történeteket. :( De próbálok hyung lineosakat is kitalálni.
YOU ARE READING
💜!Bts oneshots!💜
Fanfiction🟣Kisebb egy részes Bts történetek, vagy kisebb sorozatok! (18+osak is) 🟣 Igyekszem majd minél több részt kitenni, ez függ a szabadidőtől és a kedvemtől is. Bts tagokról és az olvasóról szól a könyv, persze előfordulnak majd más Kpop idolok is mell...