Eyer yazım hatası var ise uyarın düzenlerim.
Sizi seviyorum 🤍Özet:
Han kafası yere bakıyodu babası ağzını açmış bugün ortağımız akşam yemeği yiycez şirkete yeni bir hissedar geliyo onlarda bize katılacak Han evde ol okuldan sonra demişti. Han San'ın yüzünü görmek istemese bile babasına hayır diyemezdi. Tamam babacığım demiş ardındna yukarı odasına hazırlanmaya çıkmıştı çıkarken topuğu acıyodu ama ses çikarmayıp odasına çıktı.
Yeni bölüm:
Pazar olduğu için yani tatil olduğu için bu hayatta en değer verdiği ve herzaman yanında olan biricik kuzenini görmeye gidecekti ve o yine herzaman ki gibi onun düşük mood'unu yükselticekti. Kahvaltı dan sonra odasına çıkıp giyinmek için gardrobunu açıp giyecek rahat bir şeyler seçti ve giyinip aşağı indi ve özel şöförü ile kuzeninin yanına gitmek için arabaya bindi ve arabada ufak bir göz yaşı akıtmasımdan sonra kuzenin evine geldiğini fark eti ve arabadan indi apartmana girdi kapıyı çaldı biraz bekledi ve tekrar çaldı bu sefer kapıyı kuzeni ürkekçe açtı sonra "ah senmiydin ji" dedi. jisung kaşlarını çalarak "bir şeymi oldu Hyunjin" dedi. Hyunjin kapıdan çekilerek jisung'un içeri girmesi için yer açtı jisung şaşkın bir şekilde içeri girdi "hemen ne oldu anlat" dedi jisung.
Hyunjin konuşabilmek için boğazını temizledi ardınadan sabah olanları anlatı jisung onu öyle dinleyerek kaldı ve korkmuştu birden ciddi bir ses tonu ile "Hyun ev değiştir. bak sapık veya katil kötü biri olabilir" dedi.
Hyunjin ise bilmiyorum demiş düşünürken birden sesi yükselerek "ah ji bebeğim benim yüzümden senin konuyu unutuk" dedi jisung'a
Jisung bir süre unutuğu şey tekrar aklına gelmiş ve gözleri dolmuştu sıkıca hyun'a sarıldı ve biraz öyle kaldıktan sonra hyun ile konuşup dertleşirken akşam 4 olmuştu jisung aç olduğunu söyleyerek yiyecek bir şeyler sipariş ettiler ardından konuşurken kapı çaldı ve Hyun gidip kartını alıp kapıyı açmıştı ve gördüğü şey ile şoka girmişti o gelmişti "h-hyung" dedi kekeleyerek
Ve Minho elini hyunjin'in sırtına koymuş yarım ağız gülüp içeri girmişti koltukta yayılmış jisung yemeğinin geldiğini düşünerek beklerken içeri giren minho'yu görünce donup kaldı ve aynı şekilde Minho da.
Hyunjin tam kapıyı kapatırken kurye gelmiş yemeği verirken hyunjin tüm vücudu titrerken parayı ödeyip yemeği alıp içeri girdiğinde Minho salonun ortasında kazık gibi kalıp ji ye bakıyodu ji de aynı şekilde anime kızı şeklinde oturarak minho'ya donmuş şekilde bakıyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farket - Minsung
Teen FictionFark edilmek için çabalıyorum... Minsung/changlix/hyunin/minchan