12.bölüm

25 2 5
                                    

Merhabalar efendim
Nasılsınız umarım iyisiniz

Han ACE

Sizi seviyorum🤍

özet:
Jisung ile Minho instagram üstünden konulmuşlardı.

(Ne güzel özet yazdım cidden ah gerizekalııyım ama en son instagram üstünden konuşmuşlardı gerçekten yani ne yapam öffff anadınız diye ümid ediyorum)

Yeni bölüm:

Minho'nun ağzından

Sabah saat 5 uyandım duşa girdim kahvaltımı yaptım kedilerim ile oynadım dori yine elimde iz bıraktı
Bugün ayrı bir heyecanlıydım çünkü bugün o evimize yemeğe gelecekti ilk defa gerçi gelmek istediğini sanmıyorum ama neyse. Ve saat 6:30 oldu bende okul üniformamı giydim ve okula gitmek için otobüse doğru yürüdüm içimden çok saçma motorum ile gidebilirim desemde gidemeyeceğimi biliyorum ama yinede saçma geliyo bana hayır motorum mükemmel güzel ve yakışıklı oğlum motorumu kulanmak yerine otobüs ile gidip gelmek ah neden kiiii ama ben istemiyorum otobüs ile gelip gitmek diye söyleniyodum kendi kendime

Üçüncü şahıs anlatımı

Minho okula geldiğinde ilk olarak kantine giti ve su aldı ardından arkasına döndü arkasında duran adam ile korkumuştu karşısındaki san'dı 'buda ne böyle?'dedi içinden Minho. San konuşmaya başladı "korkuttuysam özür dilerim senle konuşmak istiyorum" dedi. Minho başını olur anlamda saladı. Birlikte bir masaya oturdular san yerinde kıvranarak konuşmaya başladı "bak nasıl diyicem bilmiyorum ama seni uyarmak istedim sadece çünkü biz ortağız artık ve bugün sizin evinizde yemek yiyeceğiz ve gelecekte birlikte çalışma ihtimalimiz var o yüzden senin incilmeni istemiyorum o yüzden-" diye konuşurken san Minho sözünü keserek "anlamdım ne demeye çalışıyorsun açıkça söyleye bilirsin beni ne incite bilirki?"dedi. San nefes alıp verdi ardından "bak senin jisung'a bakışlarını gördüm yani belki yanlış anladım bilmiyorum ama o senin gördüğün gibi masum küçük biri değil yani o biraz-" Minho san'ın sözünü keserek kısık ses ile "benim jisung tan hoşlandığımımı sanıyorsun" dedi ve komikmiş gibi kahkaha atı "şaka yapıyosun herhalde Yunan tanrıları kadar yakışıklıyım jisung'lamı çıkıcam" dedi. Bunun üstüne san sırıtı güzel "sevindim yani şey senin iyiliğin için dedim o yüzden ben artık sınıfa arkadaşlarımın yanına gidiyim senle tanıştığma memnun oldum Lee Minho". Minho "bende" dedi şirin tutmaya çalıştığı bir gülümseme ile....

Sizi seviyorum

Farket - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin