2. Kitabım. Umarım bol okumalı bi kitap olur. Votelerinizi bekliyorum! Yorum da yapsanız fena olmazz :)
Multide Selen var :D Sizce güzel mi ?"Selen bu yaptığına inanamıyorum! Okulda içki satmak nedir açıklar mısın!?"
Her zaman ki gibi yine azarlıyordu. Neden mi ? Hayır, beni düşündüğü için değil. Sosyeteye rezil olmasın diye, vakıftakiler onu konuşmasın diye.
"Okuldan atıldın farkında mısın Selen ?!" diye evde bas bas bağırırken babam koltuktan bizi izliyordu.
"Yeter Dilan." diyerek koltuktan kalktı.
"Kızın okulda yangın tüpü patlatıyor, sınav kağıdını çalıp herkese veriyor, sigara içiyor, araba kaçırıyor sonra içki satıyor ve sen sadece 'yeter Dilan' diyorsun." diyerek topuğunu yere vurdu.
Aslında haklıydı. Bunların hepsini yapmıştım çünkü bir kere olsun sosyeteyi değil beni düşünsünler istedim. Yaptığım kötü de olsa gelsinler ilgilensinler istedim. Ama onlar herşeyin üstünü parayla kapattılar.
"Okullarla konuştum kabul etmediler. İzmir de bi lise var oraya gidecek." dediğinde aniden babama döndüm.
"Baba ne diyorsun sen! İstanbuldan ayrılamam ben." diyerek kendimi acındırmaya çalıştım. Yapamazdım. Dostlarımı burda bırakamazdım.
"Bu kadar kötü şeylere bulaşabiliyorsan İzmirde de kalabilirsin."
Babam bir şey söyledimi ona karşı çıkılmaz. Kısa ve nettir olay.
"Yukarı çık ve bavulunu topla." dediğinde anneme döndüm bu sefer.
Hayır olmaz. Şuan ağlayamazdım. Güçlü ol, güçlü ol. Şu ciddi olaylarda gülmesem iyi kızımdır aslında.
Arkamı döndüm ve koşarak merdivenleri çıktım. Odama girip kapıyı kapattım ve kendimi yatağıma bıraktım.
Telefonum çalmaya başladığında kim arıyor diye baktım.
Gökhan Arıyor..
Telefonu açtım.
"Selen seni bekliyorum lan ağaç oldum." dediğinde bugün birlikte vakit geçireceğimizi hatırladım.
"Ya Gökhan ben unuttum. Hemen hazırlanıyorum şimdi." dedim sesimi olabildiğince normal çıkarmaya çalışarak ama Gökhan bu. Anlaması 2 dakika sürmez.
Bu arada Gökhan kim mi ? Gökhan benim kardeşim gibi gördüğüm en en en iyi arkadaşım. O benim bestim.
"Selen sen ağladın mı? Seni almaya geliyorum. Geldiğimde hazır ol." diyerek telefonu suratıma kapattı.
Yataktan kalktım. Gözyaşlarımı sildim ve giyinme odama girdim. Bavuluma biraz giysi, ayakkabı, aksesuar koyduktan sonra giyeceklerimi seçtim. Rahat olmak için şort ve t-shirt giydim.
Gökhan Arıyor...
"Alo Selen kapının önündeyim."
"Tamam 10 dakikaya geliyorum." deyip telefonu kapattım ve bavulumla aşağı indim.
Annem ve babam salonda oturuyorlardı.
"Bavulum hazır gidiyorum. Biletim nerede baba ?" dedim 'baba' kelimesinin üstüne basa basa.
"Biletini akşama aldık. Ne bu acele?"
"Son günümü Gökhan'la geçirmek istiyorum. Doğukan'la Atakan odasında mı?" dediğimde annem gözlerini kaçırdı. Onlara sarılmak dahi istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BaşBelası
Teen FictionBaşına her seferinde bela alan Selen ve onu kurtarıcısı Sarp. Sırf ailesinin dikkatini çekebilmek için başını her belaya sokan Selen İzmir'e gidince hayatı güzellikler mi dolar yoksa pisliklerle mi ? Selen sorunun cevabını ararken içine düştüğü oyun...