𝓔𝓹-8

84 8 2
                                    

Uyandığımda yanımda kimse yoktu ayağa kalktım terliklerimi giyecektim ki yerde küçük bir kağıt farkettim üzerinde "bu gece için teşekkürler yazıyordu." Şaşkına döndüm "yok artık bunu taehyung yazmış olamaz"
Kağıdı çöpe attım ve merdivenlerden inerken ablam ile karşılaştım. " Eunmi heryerde seni arıyorum geç şu odaya konuşacağız." Korkmaya başladım ben ne haltlar yedim de ablam burada ? Odaya geçtiğimizde bana sarıldı. "Ben her şeyi biliyorum." Off bittim ben. "Ne yani nasıl ?" "Taehyung la evliliğinizi diyorum." Ne Taehyungla biz evlendik mi ?
Ne işler karıştırdın yine acaba Taehyung? "Konuşmayacak mısın ablacım ? Bak kızmadım ne diye titriyorsun ?"
"Şey... abla ben" bahçeden Taehyung'un sesini duydum.
"Taehyung geldi ben gitsem iyi olur." "Sende bir haller var ama neyse git bakalım. Bahçeye indiğimde Taehyung'u boğmamak için ellerime hakim olmaya çalışıyordum.
O ise beni farkedip gülümsüyordu. Yanına giderken yere düştüm. "Ahh yeter ama." Yanıma geldi ve beni kaldırdı
"İyi misin Eunmi ? Kendini fazla yorma gel benimle seninle konuşacaklarım var. "Biz seninle evlimiyiz?" Güldü "sanırım evet" dedi ve parmağımdaki yüzüğe dokundu.
"Ben nasıl bunu hissetmedim ? Taehyung peki o not neydi ?" "O nottan kimseye bahsetme aramızda." "Ooooo bakıyorum da beni unuttunuz." Arkamı döndüğümde sadece ablamı gördüm peki Jungkook neredeydi ?
"Abla neden teksin ?" dediğimde yüzü asıldı "O gitti" dedi ve ekledi;
Bana bir gün gideceğini söylemişti fakat bugün olduğunu söylemedi bana yazdığı son mektup ta bu

02/12/2021

Jungkook'tan
Sevgilime,
Seni bırakmak benim için çok zor oldu biliyorum üzüleceksin habersiz gittim diye kızacaksın belkide ama şunu bil ki her şey daha da fazla üzülmemen için burada işim bittiğinde kavuşacağız o yüzden sabahlara kadar uyumayacağım bir an önce işlerimi bitirip yanında olabilmek için beni sakın unutma
Sen de beni unutursan ben de sözümü unuturum.
Babamla onca sene beraber çalıştık ama seninle yaşadığım o 10-15 gün bile değil. nasıl bir şeysin sen bazen melek olduğunu falan düşünüyorum herkese yardım etmeye çaban, bil hassa çocukları sayende ne kadar mutlu oldular tabi bende o günlerimizi çok özleyeceğim sevgilim seni anlatmak için sayfalar yetmez. Sevgilim geri döndüğümde umarım yerimde durabilirim. Seni görünce biraz deliriyorum evimize döndüğüm zaman hiç ummadığın anda geleceğim. Hazırlıklı ol.

Sevgilerle.
Jeon Jungkook

Okurken elleri titriyordu. "Abla merak etme o gelecek." Beni dinlemiyordu gökyüzüne bakıyordu. "Peki ne zaman gelecek ?" Verecek bir cevabım yoktu hiçbir şey söyleyemedim. Arkasını döndü. "Ya Taehyung ? Sen en yakın arkadaşı değil misin ?" Taehyung "evet ama bu sefer bende bilmiyorum." Birden ayağa kalktı " bana yalan söyleme Tae şu an nerede ???" "O çoktan gitmiş olmalı."
"Hayır bana veda etmesi gerekirdi." Dedi ve Taehyung'un kolundan tutup sürüklemeye başladı. "Taehyung yürü yoksa elimden kaza çıkacak." "Bende geleceğim!!" "Taehyung kolumdan tuttu. "Beni yalnız bırakma." "Binin şu arabaya yoksa fena olacak !" Dedi ikimizde sustuk bir süre sonra Taehyung Jungkook'un 13:40 ta havalanacak uçağının ********** havaalanında olduğunu söyledi.
"Abla 40 dakikamız kaldı nasıl yetişeceğiz ?" "Şimdi göreceksin." Güldü ve gaza bastı "Abla tamam yavaş"
"Yetişeceğim ben rahat olun." "Havaalanına vardığımızda saat tam 13:30 du ablam çok hızlı koşuyordu ona yetişemedik. "Kahretsin ablam nerede ?" Taehyung "bu kız manyak herhalde." "Çok yoruldum Tae sen git ben oturacağım." "Hayır seni bırakamam burada dedi ve eğildi. "Taehyung ne yapıyorsun ?" "Hadi taşıyacağım seni" "Taehyung saçmalam- manyak mısın indir beni rezil olacağız." Güldü "Hadi Jisoo unnie yi bulalım."
Jisoo'dan
Neredesin Jungkook ???? Nefes nefese kaldım uçuş saati çoktan gelmişti kahretsin onu kaçırdım. Deli gibi koşmuştum o kadar dizlerimin üstüne çöktüm ve gözlerimi kapattım. "Ahhhhh"Ağlamaya başladım. "Jungkook-ahhh beni bırakıp nereye gidersin, ha şerefsiz !!!" Gözlerimi açtığımda karşımdaydı.

 "Jungkook-ahhh beni bırakıp nereye gidersin, ha şerefsiz !!!" Gözlerimi açtığımda karşımdaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Rüyamı görüyorum yine ben ?" Taehyung " O gerçek Jisoo bak yakaladın onu." Dedi ve güldü. Hemen Jungkook'un yanına koşup ona sarıldım. "Gitmeyeceksin değil mi ?"
gülümsedi ve öptü. "Sanırsam seni bırakamayacağım."
Sarıldık. Taehyung " Ödülüm ne ?" dedikten sonra Eun mi kaşlarını çattı "Ne olacak artık çocuğumuza oyuncak alır."
*Jisoo ve Jungkook anlık*

"*Jisoo ve Jungkook anlık*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yok anasını

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yok anasını..." Jisoo resmen dondu. "Siz ne diyorsunuz ?"
Taehyung "Eun mi öyle birden söylenir mi ?" diyip güldü.
Jungkook "Ne ara yaptınız ?" dedikten sonra donan Jisoo
Kendine geldi. "Ne demek teyze oluyorum ?" Koşa koşa Eun mi ye sarıldı. "Abla kızmadın değil mi ?" "Saçmalama manyak deli gibi sevindim. Yine de siz bu kadar hızlı olmayın." Eun minin kulağına fısıldadı. "Yoksa Taehyung'un Futbol takımı hayali gerçek olur." Güldü. "Jungkook hadi biz gidelim OYUNCAK ALMAYA." Taehyung hâlâ gülüyordu, Eunmi'nin elini tuttu ve yürümeye başladılar.

Sizleri seviyorum asklar az bir kitlem olsa bile inanıyorum yakında çok güzel yerlere varacağızYorumlar ve oylar için şimdiden teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizleri seviyorum asklar az bir kitlem olsa bile inanıyorum yakında çok güzel yerlere varacağız
Yorumlar ve oylar için şimdiden teşekkürler.
Devamı için takipte kalın.

Jeon'lar Kim'lere karşı | sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin