𝓔𝓹-9

72 3 0
                                    

"Hala inanabiliyor musun Jungkook az önce resmen ruhumu teslim ediyordum." "Bende inanamadım" "Oyuncak almaya gidelim hadi." "Ayıcık alalım baktıkça babasını hatırlar." "Hahahahaha bunu sakın yanında söyleme." "Söylemem merak etme ama eun mi ye söylerim o anlar." "Sahiden eminler mi ?" "Olsun yine de alalım." "Peki seç birini bende bir tane seçeyim beraber süsleriz paketini sonra ne dersin ?" "Kulağa hoş geliyor." "Güzel o zaman yarım saat sonra kasada buluşalım." "Bekle." "Neden?" Birden sarıldı. "Ne oldu?" "Beni gerçekten yakalayacağını bilmiyordum. Beni bu kadar önemsediğini de bilmiyordum. gülümsedi.

 "Hadi Oyuncak bakmaya git akşam bol bol konuşuruz." O neydi öyle ya ? sabır. Kalbime iniyordu. Ellerim titredi oyuncağın birini az kalsın yere düşürüyordum. "Ahh zaman geçiyor ne alacağım ben ?" Ayıcıklara doğru yöneldim. Nedensizce gülesim geldi. Oyuncak bebekler çok tatlı duruyordu. Birini seçtim ve yavaş yavaş kasaya doğru yürüdüm. Jungkook uyukluyor gibiydi. "Elindeki??? Bildiğin uzaktan kumandalı araba almış çocuğa şaka mı bu? Jungkook!!!"

Kendine geldi. "Jisoo sonunda geldin. "Elindekini nasıl kullanacak çocuk?" "Ona almadım ki onun oyuncağı kasada." "Ayıcık mı? Hahahaha taeye umarım bişeyler ima etmezsin." gülmeye başladı. "Sence ima etmeme gerek var mı ?" "Oda ne ?" "Ne oldu ?" "Şey... arkanı dönmelisin."
"Neden- oww fena yakalandım." "Yuh be bana ayı diyorsun Demek ha ?!" "Sadece şaka yaptım alınma!" "Bu seferlik." Dedi ve gitti. "Burada olduğunu daha önce söyleseydin."
"Bilmiyordum bi anda geldi." "Neyse eve gidelim." Arabaya bindiğimizde kemerimi taktıktan sonra gözlerimi kapattım. "Hey! Jisoo şöförün yanında uyulmaz." "Ben uyurum." "Ben uyutmam." dedi ve ekledi; "Ya da sen bilirsin şimdilik uykunu al gece uyumazsın." Başta umursamadım gözlerimi kapattım. "Dur bir dakika ne ?" Güldü ve gaza bastı. "Yavaş ol biraz ödüm koptu."

"Artık lanet arabandan inmek istiyorum. İçim dışıma çıktı. Off delirmek üzereyim hâlâ niye bu kadar uzun sürüyor." "Çünkü eve gitmiyoruz." "Ya bu oyuncaklar ne olacak?" "Onlarla buluşacağız ama evde değil. Seni kandırdık kkk." "Komik mi salak ?! 2 saattir aynı yerde dolanıyoruz off!!" "Sen öyle sanıyorsun." "Sakin kalmalıyım." "kalmalısın.""Jungkook kes şunu artık!" "Tamam tamam sinirlenme." "Daha gelmedik mi yani ?" "Geldik sevgilim geldik."
Burayı hatırlıyor gibiyim. "Jungkook burası neresi?" "Beraber oyun oynadığımız yerdi hani ben annem çağırıyor diyip yarısında gitmiştim ya sende kafama taş atmıştın sonra hastanelik oldum tanıdık geldi mi?" "Baya hatırladım şu an teşekkürler ne de güzel atmıştım ama ohh canıma değsin gitmeseydin olmazdı." güldüm."Annem çağırmamıştı aslında.." "ne yani benden mi ka-"
"Senden kaçmadım çağıran babamdı seninle oynadığım için bana vurmuştu." "Ama sen buna rağmen intikam almak istedin" "hayır intikam almak isteyen sendin." "Ne önemi var artık birlikteyiz unutalım bunları" dedim.


"Bence de her neyse seninleyim artık tut elimi." tuttum."Tae ve Eun nerede?" "Evde." "Evde mi ????" "Evet buda bi yalandı." "Yalan söylemeyi tahminen ne zaman bırakırsın? Beni durdurdu. "Her yalanıma kanmayı tahminen ne zaman bırakırsın?" "Soruya soruyla cevap verme lan"
Önünden yürümeye devam ettim hâlâ yürüyorduk. Birden eliyle gözlerimi kapattı. "Şşşşşt sakın ses çıkarma."

"Jungkook korkmaya başlıyorum neler oluyor?"

"Jungkook korkmaya başlıyorum neler oluyor?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Jeon'lar Kim'lere karşı | sookookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin