Stray Kids Reactions : Erkek arkadaşın olarak yaptıkları şeyler (maknae line)
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
jisung:
> Ne olursa olsun seni her zaman güldürecek veya gülümsetecek.
Jisung'un birini sevme şekli onu mutlu etmek ve bunu da yapmacık/sevimsiz şakalar yaparak yapıyor. O doğal olarak komik, bu yüzden onunla ne zaman birlikte olsan, her zaman iyi bir zaman. Eğer bir gün üzülürsen, kendini aptal durumuna düşürmek pahasına da olsa seni tekrar gülümsetmeyi kendine görev edinecektir. Jisung ayrıca sizi neşelendirmek ve gergin olduğunuzda ya da sadece biraz güvenceye ihtiyaç duyduğunuzda sizi sakinleştirmek için şarkı söylerdi. Hakkınızda şarkılar yazmayı ve dinlemenizi seviyor çünkü bu sizi mutlu ediyor ve mutlu olduğunuzda mutlu oluyor.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
felix:
> Size gün boyunca tonlarca resim ve metin gönderir.
Erkek arkadaşın olarak felix ne olursa olsun sürekli seni düşünürdü yani ne zaman sana onu hatırlatan bir şey görse onu sana gönderecek. Size mem göndermeyi çok seviyor çünkü özellikle ikinizi de her zaman güldüren küçük iç şakalarınız oluyor. Mağazalara gittiğinde, atıştırmalık reyonunun yanında duran bir özçekimini gönderecek ve en sevdiğin atıştırmalık hangisi olduğunu soracak ve ona "sen" yanıtını vereceksin Felix sadece gününde seni bilgilendirmeyi seviyor ve her zaman mesaj atacak ona uzaktan bile olsa ilginç bir şey olur.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
seungmin:
> Tüm sevgisini sana ve sadece sana saklıyor.
Seungmin başkalarıyla pek fiziksel olarak sevecen bir insan değil ama senin için o kocaman bir oyuncak ayı. Normalde başkalarının sarılmalarından çekindiği zaman, mutlu bir şekilde kendini senin kollarına atar ve seni kucaklardı. Toplum içinde hala biraz utangaçtır ve genellikle sadece el ele tutuşmaya devam eder ama özel yaşamda gitmene asla izin vermez. Seungmin sarılmalarınızda bir sıcaklık ve rahatlık hisseder ve üzgün olduğunda her zaman size doğru çekilir çünkü sarılmalarınız onu daha iyi hissettirir. Yine de bu tek taraflı bir şey değil, üzgün olduğunuzda seungmin'in ilk içgüdüsü kolunu size sarıp başınızı okşamak. küçük öpücükler bırakır ve iyi olduğundan emin olur.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
jeongin:
> Kendi etrafınızda rahat etsin.
Jeongin'in özel bir kişiliği var ama bazen idol imajını korumak için bunu saklaması gerekiyor. Ancak yaşadığı insanlarla birlikteyken, bu yönünün ortaya çıkmasına izin verir. Senin yanındayken, jeongin'in asla hiçbir şeyi saklamasına ya da nasıl davrandığını izlemesine gerek yok çünkü onu asla yargılamayacağını biliyor. Aptalca davranacak, tırıs şarkılarını söyleyecek ve hayatının en güzel zamanlarını senin yanında geçirecek. Jeongin'in sevdiği şeylerden biri, senin yanında sadece gerçek benliği olmak değil, senin de aynı şekilde hissetmen. Birlikte, en çok siz eğlenirsiniz ve asıl önemli olan da bu. İkiniz birlikteyken yaş bir sayıdan başka bir şey değildir.
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
'Günün şarkısı'
Evet arkadaşlar stray kids'e aşığım kabul ediyorum sldldlfldlfleieşd.
İlk bölüm stray kids olsun dedim çünkü çook ama çook sevdiğim bir grup.
Lafı daha fazla uzatmıyacağım bölüm sonlarında sizlere şarkı önereceğim dinleyin mutlaka.
Neyse umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop Reactions
Fanfiction-𝙏𝙪𝙢𝙗𝙡𝙧'𝙙𝙖𝙣 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪ğ𝙪𝙢 𝙘𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙡𝙚𝙧𝙙𝙞𝙧 -𝙞𝙯𝙞𝙣𝙨𝙞𝙯 𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮ı𝙣 -𝙞𝙨𝙩𝙚𝙠 𝙖𝙡ı𝙢ı 𝙮𝙤𝙠𝙩𝙪𝙧 -𝙮𝙖𝙯𝙙ı𝙠𝙡𝙖𝙧ı𝙢ı𝙣 𝙝𝙞ç 𝙗𝙞𝙧𝙞 𝙜𝙚𝙧ç𝙚𝙠 𝙙𝙚ğ𝙞𝙡𝙙𝙞𝙧 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙡 ü𝙧ü𝙣ü𝙙ü𝙧.