Monsta X Reaction:Uyuyamadığınızda
Shownu
Ölü gibi uyuyordu. Sen bunu biliyordun, o bunu biliyordu ve onu tanıyan herkes bunu biliyordu. Yorgun, rahat ve tam bir akşam yemeği yediğinde, kesintisiz on saat uyuyabiliyordu. Bu nedenle, ne zaman uyumakta zorluk çeksen, oturma odasına çıkıp kitap okumak ya da uykun gelene kadar telefonda gezinme alışkanlığı edinmiştin, böylece onu gereksiz yere rahatsız etmeyecektin. Yine de bir gece seni yataktan kalkarken yakaladı ve onun uykulu mırıltısıyla karşı karşıya kaldın:
"Nereye gidiyorsun?"
"Uyuyamıyorum, seni rahatsız etmek istemiyorum."
Yarı baygın haldeyken bile kaşlarını çattı.
"Beni asla rahatsız etmiyorsun." Koluna uzandı ve seni hafifçe kendine çekti. Bir parçan tartışmak istedi, ancak seni battaniyenin altına çekmekten başka planının ne olduğunu merak ediyordun. Seni sıcacık kucaklayana kadar hareketlerini takip ettin, bir elin yavaşça saçını okşadı. Onun rahatlığına teslim oldun ve sonunda tamamen uykuya daldın.
WonhoWonho genellikle başlangıçta fazla uyumazdı. Bir ortak noktanız vardı, bu da çoğu gece çok geç akşam yemekleriyle sonuçlandı, hatta ikiniz de henüz uykunuz gelmemişse bir film ya da masa oyunu bile oynardınız. O gece, yalnız akşam yemeği yedin, Wonho eve geldi, Netflix'te birlikte çok kötü-çok iyi bir film izlediniz ve ahlaki açıdan yapılacak tek doğru şeyin yatmak olduğunu düşünene kadar konuşmaya devam ettin. sonra, ışıklar kapandı, yorganlara sarıldı, Wonho seni yakın tuttu ve uyuyacak bir şey yoktu. Uyuyakalmış olabileceğini düşünerek hareketsiz kalmaya çalıştın, ta ki yanlışlıkla oldukça yüksek sesle iç çekene kadar.
"Bize biraz ramen yapabilirim." Wonho mırıldandı.
"Kulağa iyi geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-Pop Reactions
Fanfic-𝙏𝙪𝙢𝙗𝙡𝙧'𝙙𝙖𝙣 𝙗𝙪𝙡𝙙𝙪ğ𝙪𝙢 𝙘𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙡𝙚𝙧𝙙𝙞𝙧 -𝙞𝙯𝙞𝙣𝙨𝙞𝙯 𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮ı𝙣 -𝙞𝙨𝙩𝙚𝙠 𝙖𝙡ı𝙢ı 𝙮𝙤𝙠𝙩𝙪𝙧 -𝙮𝙖𝙯𝙙ı𝙠𝙡𝙖𝙧ı𝙢ı𝙣 𝙝𝙞ç 𝙗𝙞𝙧𝙞 𝙜𝙚𝙧ç𝙚𝙠 𝙙𝙚ğ𝙞𝙡𝙙𝙞𝙧 𝙝𝙖𝙮𝙖𝙡 ü𝙧ü𝙣ü𝙙ü𝙧.