Seni kendi ellerimle kaybetmemin üzerinden tam beş yıl geçti bugün.
Bana olan güvenini göz göre göre kırmamın üzerinden tam beş yıl geçti. Kalman için yalvarsam da buna hakkım olmadığını biliyordum. Öyle ki sen giderken tutmak için uzatamadım ellerimi.
Donmuş kalbimin baharla tanışacağını düşünmemiştim daha önce. O baharın senden geleceğini ise hiç beklememiştim. Seni böylesine seveceğimi, senin gibi bir adamın benim gibi bir adama güvenip, o naif kalbini hiç düşünmeden emanet edeceğine ihtimal dahi vermemiştim. Bense bana emanet ettiğin o küçük kalbini kırma derdindeydim o zamanlar. Şu an olsa duymak bile istemeyeceğim bir mevzu için senin kalbini kullandım.Sonumun ne olacağını düşünmeden, kalbimi sana bu denli kaptıracağımı düşünmeden, sonunda kalbini kıracağımı bilerek seninle utanmazca vakit geçirmeye devam ettim. Bir gün benden gideceğini, bir daha yüzümü bile görmek istemeyeceğini bildiğimden; o gün gelene kadar bir daha göremeyeceğim güzel gülümsemeni hafızama kazımak istedim. Bir daha kulaklarımı okşamayacak olan o şirin kıkırtılarnı, o gün gelene kadar iyice dinlemek istedim. Ellerim bir daha o yumuşak tenini hissedemeyecekti. O gün gelene kadar her zaman sıcacık olan küçük ellerini daha fazla tutmak istedim.
Baksana bunları yaparken bile kendimi düşünüyordum. Senden ayrı kalacağım güne kendimi hazırlıyordum. Sense bu sırada kalbini kıracak olan bu adama her geçen gün daha fazla güvenip daha fazla seviyordun.
Şimdi esen hangi rüzgar kokunu bana taşıyabilir ki? Biz apayrı yerlerdeyken gözlerimiz aynı yıldızda bile buluşamazken.
Sen gittiğinden beri her gece ay'ı izliyorum kaybolana kadar. Çünkü gözlerim bir daha değemez gözlerine. Eğer aynı vakitte bakarsak bu parlak ışığa, o zaman kesişir gözlerimiz birbiriyle. Bazenleri gözlerimizin yeniden kavuştuğunu hissediyorum. Çünkü o anlar ay daha parlak oluyor. Senin gözlerinden parlak olmasa da.Bana döneceğin günü bekliyorum.
Hak etmesem bile beni affedeceğin günü bekliyorum.Ve bu kirli kalbime yakışmasan da seni sevmeye devam ediyorum.
Herkese merhaba yeni kurgumla karşınızdayım 🌟 çoğunuz my high school love'a yeni bölüm bekliyor farkındayım, ben de yazmayı çok özledim. Ama birkaç aydır mental açıdan iyi bir dönemden geçmiyordum. Ben de yazmayı özlediğimden bu işe uzun zamandır aklımda olan kurguyla dönmek istedim. Tekrar alıştıktan sonra my high school love'a bölüm atmaya devam edeceğim.
Belki bazılarınız The Great Seducer'ı izlemişsinizdir. Ben k-drama izlemeye bu diziyle başlamıştım o yüzden yeri çok ayrı bende. Yazın ikinci defa bitirdikten sonra kurguyu vmin'e uyarlamak istediğimi düşünmüştüm ama cesaret edemedim. Anlık gelen bir gazla dün gece yazmaya başladım.
Umarım girişi beğenmişsinizdir. Oy ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum 🧡 sonraki bölümde görüşürüz 🐾🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Great Seducer /Vmin
FanfictionŞimdi esen hangi rüzgar kokunu bana taşıyabilir ki? Biz apayrı yerlerdeyken gözlerimiz aynı yıldızda bile buluşamazken.