ان حب الرجل يشبه القمر في الماء الذي يبدو ساحرا جدا لكنه سيختفي بمجرد لمسة واحدة
ربما تدفع اي فتاة نفسها نحو رجل وسيم مع انها نست بانه رجل ... لكن ذلك التخلي عن الذات بمجرد سماع كلمة نابعة من كلام معسول
( احداث الخطبة هتكون في بارت خاص في رواية عشق الوحوش عشان مطولش عليكم )
( شباااااب علقوا بين الفقرات بلييييز 🥺🥺🥺 )
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
في الصباح نهض الجميع بعد ليلة اكثر ما يقال عنها كوميدية بسبب خطوبة شذى فوجدوا المكان فارغ الا هايل و جاسر و داليدا فقد كانوا يجلسون في المائدة .- داليدا بحب لاولادها / صباح الخير على اجمل عيون .
- صفاء بابتسامة و هي لاتصدق انها التقت بامها اخيرا / صباح الورد عليكي يا ماما .
- داليدا بمرح / يااااااه الله على الاحترام تعرفي اخر مرة سمعت كلمة ماما امتى خليني افكر اممممممم مش فاكرة ههههههههه .
- ايلام و هي تنزل في الدرج بنشاط / ايه التنمر دا مالو ديدا ماهو حلو اهو .
- لمار بمرح / صباحووووووووووو بتعملوا ايه من غيري هي فين اريج غريبة لسة نايمة .
- جاسر بهدوء / كانت بتجري برة هي و كارمن بعدين طلعوا يغيروا هدومهم .
- لمار / احيانا بظن ان كارمن توامها مش انا .
- سيرا بمرح / حقودة نعمل ايه يا لمار اصلا انا صرت متاكدة انوا كارمن التوأم الروحي لاريج اصلهم يعني لا حسد اكتر من الام و بنتها .
- صوت من فوق / حسودين .
- صوت اخر / يا ناس يا شر كفاية قر
و لم يكونو غير اريج و كارمن- داليدا باستغراب و الان فقط انتبهت لثيابهم الرسمية و تتمنى ان الذي في عقلها غير صحيح / رايحين فين كلكم على الصبح انشالله اليوم عطلة .
- سمر في الدرج و هي تمسك هاتفها / رايحين لحاجة ضرورية .
- هايل / حاجة ايه .
- رنيم بعملية / اصل سيسيليا كلمتنا الصبح و عاملة مؤتمر نساء عيلة ال كابوني و الكابوس ضد الرجال كلهم اصل نازيا و ايرينا اتخانقوا مع رجالتهم و دانيا ضربت ماكس برصاصة .
- شذى برقتها المعهودة / لا يا ديدا احنا رايحين نهدي دانيا اصلها مسكت ماكس في وضع تلبس زي ما مسكت اريح جاسر .
- شرق جاسر الماء الذي كان يشربه بسبب كلام شذى .
- داليدا بخبث / و انتي يا شذى رايحة علشان دانيا .
- شذى بخجل / امال عشان مين .
ملابس شذى
أنت تقرأ
انتقام الحياة ( اول رواية من سلسلة الانتقام الناعم )
Actionتزوج عليها و صدق اتهامات زوجته لها فطردها لكنها عادت لتنتقم لكن لن تنتقم اي انتقام بل ستنتقم الانتقام الناعم لا احلل السرقة او الاقتباس ❌❌❌❌❌ الحقوق محفوظة✅✅✅✅✅