Mi történik akkor, hogyha Olaszország egyik legnagyobb maffiacsaládjának nagyhírű eseményén gyilkosság történik? Még véletlenül sem indítanak nyomozást az elkövető ellen... Nem. Inkább ráállítanak az ügyre két tizenhét éves fiatalt akiket a maffián kívül csak a kölcsönös utálatuk tart össze és hagyják had végezzék ők a piszkos munkát. De mi lesz akkor, hogyha ők ketten összetalálkoznak a gyilkossal és a fejükbe veszik, hogy hárman leszámolnak az egész Olasz maffiával?
Bálok, gyilkosságok és szenvedélytől fűtött hotelszobai éjszakák várnak rájuk, míg végül rájönnek, hogy végső soron soha nem lelhetnek nyugalomra. Vagy mégis? Olvasd el és kiderül
alessio cantone élete sosem volt egyszerű. bár a középiskolában népszerű az alvilágban sohasem látták szívesen. mind tudják, hogy a bátyja fogja learatni a család babérjait míg alessio bele nem pusztul a tehetetlenségbe és a megfelelési kényszerébe.
„Tudod cica, nagyon rég nem voltam már nővel."
vittoria achille utálja magát és az anyját azért amiért belekeveredtek ebbe az egészbe. a legkevesebb amit tehet az az, hogy visszaszerzi a pénzösszeget amivel tartoznak neki - akkor is ha ezért nagy árat kell fizetnie.
„Nem akartok egy kicsit robbantgatni?"
sofia chiaráról mindenki azt hiszi, hogy egy buta lány aki csak arra lesz jó, hogy beházasodjon egy nagy múltú családba és hasznot húzzanak belőle is. arra senki nem gondol, hogy valójában sokkal több van benne és ezt ki is mutatja.
„Az a baj, hogy ti nem tudtok reálisan gondolkodni."
erőszak, drogok és szexuális tevékenységek is felbukkanhatnak a könyvben így akit érzékenyen érint ezen témák valamelyike nyugodtan keressen egy másik olvasmányt ♡︎♡︎♡︎
mondjátok eddig mi a véleményetek a könyvről? --->
xoxo kagylonyaklanc
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐅𝐀𝐋𝐒𝐄 𝐆𝐎𝐃
Fiksi RemajaSofia Chiara és Alessio Cantone utálják egymást. Vittoria Achille utálja az életét. És mindhárman gyűlölik a maffiát. Mi lesz hát akkor, hogyha ez a három hánytatott sorsú fiatal összefog és csak egyetlen cél lebeg a szemük előtt: Olaszország minden...