Yakından daha güzelsin.
~~~
Yeji önünde durduğu lüks eve baktı. Ne bekliyordu ki. Choi Yeonjun ünlü bir model ve bateristti tabii ki evi lüks olacaktı. Sadece mesajlaştığı insanın böyle bir evi olmasını düşünememişti. Mesajlaştığı Yeonjun çok farklıydı sanki. Daha fazla beklememek için elini zile götürdü.
Götürmeden önce hızla yansımasına baktı kapıdan üzerine siyah bir kot şort ve kısa bir askılı giymişti.Karşısındakine güvenmeyen birine göre fazla iddialı giyindiğini kendisi de biliyordu ama hava oldukça sıcaktı ve Jisu üzerindekileri giymesi konusunda çok ısrar etmişti.
Kısa bir süre sonra kapı açılmıştı Yeonjun tarafından. Genç çocuğun üzerinde siyah bir pantolon ve beyaz bir tişört vardı yani o da Yeji gibi sadeydi. Gerçi Yeji'ye göre sadelik sadece eşofmanlarla olurdu ama neyse. Yeonjun kızın girmesi için geri çekilirken Yeji hafifçe eğildi saygı amacıyla. Ama Yeonjun bunu gereksiz bulmuş olacak ki eliyle hızlı bir şekilde içeriyi işaret ederken konuştu.
"Ya kaçıncı yüzyıldayız da hala eğilmeden içeri girmiyoruz Hwang. Ayrıca mesajlaşırken hiç saygı falan demiyordun." Yeji göz devirdi ve hızlıca içeri geçti. Beklediği gibi evin dışı olduğu kadar içi de lükstü.
"Senin gibi saygısız değilim ben ayrıca saygının deviri yoktur Choi!" Yeji kafasını nereye oturayım anlamında Yeonjun'a dönünce birkaç saniye saçma bir şekilde bakıştılar. İkisi de konuşmuyorlardı Yeonjun kızı süzüyordu. Oldukça güzeldi her zamanki gibi. Sonunda Yeji kafasındaki soruyu Yeonjun'a söyleyince anladı genç çocuk neden bakıştıklarını.
"Ee böyle mi duracağız?" Yeonjun anladığını belli eder bir biçimde kafa salladı ve oturacakları odayı gösterdi eliyle.
"Kusura bakma dalmışım biraz." Kız kafasını salladı. Normaldi oldukça meşgul bir insan olmalıydı Yeji'ye göre. Yine de genç kız umuyordu ki bir gelişme olmuştu olayla alakalı.
"Ne yapacağız peki konuştun mu menajerinle falan?" Yeonjun gözlerini yerden çekip kıza dikti. Söylemedim dese kız sinirlenecekti biliyordu. En üstten kapatması lazımdı olayı.
"Bakıyorlar daha henüz bir şey belli değil." Biliyordu. Sözleri genç kızı çılgına çeviriyordu. Ama ne yapabilirdi? Kız beklediği gibi derin derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştı.
"Pardon ne zaman biter Bay Choi karar vermeniz? Yani bu gidişle ben bir açıklama yapacağım ve kendim halledeceğim. Profesyonelsiniz diye olayı size bırakayım demiştim ama şimdi görüyorum ki bu olay sizin için hiç önemli değil ve ne siz ne çalışanlarınız beklediğimin aksine hiç profesyonel değiller."
Bir solukta içini dökmüştü. Yeonjun derin bir nefes alıp verdi. Ve onaylar bir şekilde kafa salladı. Ciddi konuştu kıza karşı ilk defa..
"Haklısınız Bayan Hwang oldukça uzun sürdü ve profesyonelliğimizi ortaya pek koyamadık. Bunun için sizden özür dileriz. Amam emin olun en az hasarla nasıl kapatmamız gerektiğin düşünüyoruz hatamı."
Yeji duyduğu şeyle şok içinde kalmıştı. Resmen ilk defa ciddi konuşmuştu ona karşı ve kendi hatası olduğunu söylemişti. Hızla toparlandı ve onaylar bir şekilde kafa salladı.
"Pekala umarım en kısa sürede halledilir. Benimle konuşacaklarınız bu kadarsa ben kalkayım artık." Kız ayağa kalkarken Yeonjun da kalkmıştı. Hızla Amerikan mutfağı gösterdi eliyle.
"Bayan Hwang bir şeyler ayarlamıştım ben kalıp belki yemek yeriz." Yeji kafasını mutfağa çevirdi ve göz ucuyla baktı. Hızla geri döndü.
"Ben kalkayım Bay Choi. Rahatsız etmeyeyim sizi." Yeonjun hayır anlamında kafa salladı.
"Lütfen ısrar ediyorum Bayan Hwang." Yeji baş edemeyeceğini anlayınca onayladı.
"Pekala o zaman ısrar ediyorsanız." Birlikte mutafağa doğru ilerlediler.
Bir anda aralarında başlayan bu resmiyet ve ciddiyet ikisini de şaşırtmıştı. O sırada Yeonjun aklına bir şey gelmiş gibi aniden kıza döndü. Aniden döndüğü için aralarındaki mesafe oldukça azdı. Nefesleri birbirinin yüzüne çarparken konuştu.
"Bu arada Bayan Hwang yakından daha güzelsiniz."
~~~
Selam yeni bölüm geldiii.
İlk başlarda çok iyi yazıyormuşum gibi hissetmiştim ama şimdi bakıyorum da konu iyice sıkıcılaşıyor. Kaos bulmam lazım acilen yani.
Ayrıca yazım şeklimi de beğenmemeye başladım. Aşırı acemi olduğumu hissettiriyorum.
Neyse Txt'nin MMA performansını gördünüz mü?
Çok iyiydi. Mutlu kalın.
Violett..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyes, Nose and Lips~yeonji •
FanfictionGüzel gözleri, burnu ve dudakları olsun. Dünyaca ünlü model Choi Yeonjun'un ideal tipi belki de fanları için bir çok seçenek oluşturuyordu. Ta ki Yeonjun ideal tipine isim belirtene kadar. [Choi Yeonjun & Hwang Yeji] Violett..