Chaos Starting

569 64 48
                                    

"Nasıl böyle bir şey yapabilirsin sen?" Yeonjun derin bir of çekti.

"Hatırlamıyorum sarhoştum işte neden anlatamıyorum sana bunu Soobin?" Karşısındakini daha da sinirlendirmişti bu cümleler.

"Ne demek hatırlamıyorum ya! Hadi hatırlamamanı anladım niye bu kadar sakinsin? Farkında mısın bilmiyorum ama 3 milyon takipçisi olan Youtuber senin yaşlarında bir kadını ideal tipin olarak gösterdin ondan önce de saçma sapan şeyler söyledin zaten amacın ne senin? Ben buraya gelene kadar nasıl çıldırdım biliyor musun? Dün gece doğru düzgün uyuyamadım bile ama şimdi sana bakıyorum da aslında hiç sıkıntı yokmuş ben fazla takmışım herhalde!"

Yeonjun kaşlarını çatarak arkadaşında doğru baktı. Sonunda ortalığa bir sessizlik çöktüğünde ve sadece Soobin'in derin nefes alıp verişleri duyulduğunda Yeonjun da derin bir nefes aldı ve olabildiğince kısa üzüntüsünü belli etti.

"Özür dilerim, haklısın aptalın tekiyim. Umursamam gereken şeyleri umursamıyorum, etrafımdakilere çok yük bindiriyorum. Ama gerçekten üzgünüm Soobin seni zora sokmak istemezdim."

Kafasını kaldırdı usulca sanki annesinin ne cevap vereceğini bekleyen yaramaz bir çocuk gibi.

"Tamam çok sıkıntı yapma, az önce biraz ileri gittim herkes hata yapabilir yani ama seni düşünüyorum işte biliyorsun insanlar pek senin iyiliğini istemiyor."

~~~

Yeji gülümseyerek aşağı indi. Arkadaşının saçına tatlı bir şekilde öpücük kondurduktan sonra konuştu.

"Günaydın!" Ama sanki karşısındaki kız pek de mutlu değil gibiydi. Zoraki gülümsedi Yeji'ye doğru.

"Günaydın Yeji, güne böyle başlamanı istemezdim ama bir sıkıntı var. Kaşlarını çattı ne sıkıntısı olabilirdi ki Jisu'yu bu kadar rahatsız edecek.

"Ne oldu ki?" Jisu derin bir nefes aldı ne diyecekti şimdi ünlü model ideal tip olarak seni göstermiş ondan önce de güzel gözleri, burnu dudakları olsun mu demiş diyecekti yakın arkadaşına.

Kesinlikle! Sonuç olarak bu saydığı şeyleri kendisi yapmamıştı ayrıca bu şirketin Yeji'ye size ulaşmak istiyoruz mesajını görüp de Jisu'ya neden söylemediğini sorması daha kötü duruyordu. Bu yüzden hemen cevapladı.

"Modellerden biri sana ideal tipim demiş bir de senin ismini vermeden önce güzel gözleri, burnu ve dudakları olsun demiş. Bunu dedikten sonra senin ismini verdiği için fanlar sizin sevgili olduğınuzu düşünüyorlar."

Yeji bir şok içinde bakıyordu arkadaşına doğru. Telefonuna uzandı Jisu'nun gergin bakışları eşliğinde. Gördüğü şey ise yıkılmasına neden olmuştu bir anlığına dadec küçük bir anlığına duyduğu şeylerin Jisu'nun şakası olabileceğini düşünmüştü ama aldığı mesajlar bunun şaka olmadığına en büyük kanıttı. Özellikle de kaydedilmemiş bir numaradan gelen mesaj..

İyi günler biz Choi Yeonjun'un şirketiyiz.

Saat 12'de Flower Cafe'de buluşabilmeyi umuyoruz.

Lütfen gelip gelmeyeceğinizi bildirin.

Yeji bir şok içinde bakakaldı mesaja. Sanki kendisi bir şey yapmış gibi yazmaları da ayrı bir sinir etmişti genç kızı.

İyi günler, orada olacağım.

Umarım bu yanlış anlaşılmayı düzeltebiliriz.

≈≈≈

Selam, Roomlove'dan sonra Lila'dan bağımsız bir hikayeye başladım.

Umarım beğenirsiniz.

Ayrıca aynı anda yürüttüğüm Rebel'e de bakarsanız çok mutlu olurum.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerle, Violett..

Sevgilerle, Violett

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Eyes, Nose and Lips~yeonji •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin