GTA 5

322 4 2
                                    

Grand Theft Auto yada güzel Türkçemizle GTA Rockstar'ın 5-6 senede bir çıkardığı bir oyundur.Size ben Gta 5'i anlatıcam.Bu GTA oyununda diğerlerinden farklı olarak üç karakter yönetebiliyoruz.Bi karakter zenci diğer ikisi beyaz.
Zenci olanın adı Franklin diğer bir tanesinin adı Michael diğerinin adıda Trevor.Bence bi karakteri zenci yapmaları iyi olmuş.Bu hem ırkçılık yapmadıklarını gösterir.Oyunun bir Story Mode bir de Online Modu var.İkiside güzel.Story Mode'da yaklaşık 76 bölüm var ama emin değilim.

FRANKLİN
Franklin bir gangster ve Lamar adında bir arkadaşı var bide Chop adında bir köpeği var.İsterseniz Chop'u gezdirebilir insanlara sataşabilirsiniz.Eğer sataştığınız kişinin silahı yoksa her türlü Chop adamı pert ediyo.Chop saldırırken izlemek çok zevkli.Franklin Michael'la bir araba tamircisinin yüzünden tanışmıştır.Bunun görevini oyunda yapıyorsunuz.Trevor'la da Michael aracılığıyla tanışıyorsunuz.ÖZEL YETENEĞİ:Arabadayken zamanı yavaşlatmak

MİCHAEL
Oyunda ailesi olan tek karakterimiz ama ailesiyle anlaşmazlıkları var.Michael zengin biri.Evi de mükemmel.Trevor'la eski bir arkadaşlığı var.Oyuna başlarken bir soygunla başlıyoruz yanımızda Trevor ve iki kişi daha var bu iki kişi görev esnasında ölüyor.Bu arada bizde Michael olarak Trevor'ı öldüğümüze inandırıyoruz.Şöyle ki polisler bizi yaralı olarak bulduğunda bizi hastaneye götürüp tedavi ettiriyorlar ve tanık koruma programına katılmamızı istiyorlar.Trevor da bizi ölü biliyor.ÖZEL YETENEĞİ:Ateş ederken zamanı yavaşlatmak

TREVOR
Bu karakterimiz çok garip bir karakter zaten psikolojisinin bozuk OLDUĞUNU sözlerinden ve tipinden belli ediyor.Kimi zaman bir dağın tepesinde üzerinde kadın kıyafetleri giymiş şekilde buluyoruz, kimi zaman bir çöp konteynırın arkasında tuvaletini yaparken buluyoruz.Trevor aynı zamanda çok iyi bir pilot hatta kendine ait bir hangarı bile var.Zaten oyuna başladığımızda Trevor'un flyingi full oluyo.
ÖZEL YETENEK:Delirmek, birine vurduğun zaman adam tek yumrukla yere seriliyor

SENARYO
Oyuna Michael'la karlı bir yerde bir bankada başlıyoruz ve yanımızda Trevor var.Michael'le tam Paraları alıyoruz bir güvenlik bizi arkadan yakalıyor ve bize silah tutuyor o sırada Trevor'a geçiyoruz Trevor'a geçtiğimiz zaman Michael'in arkasındaki güvenliğe headshot çekiyoruz.Sonra kaçıyoruz kaçarken Michael ölüyo zannediyor Trevor .Oysaki Michael FIB'la anlaşma yapıyor ve tanık koruma programına katılıyor.Birden oyun bizi 10 sene sonrasına atıyor ve Michael'le bir psikolokta buluyoruz kendimizi.O sırada Franklin'e geçiyoruz ve yanımızda Lamar da oluyor ve gidip psikoloğun binasının önündeki arabaları çalıyoruz işte böylelikle Michael'le tanışıyoruz oda bizi Trevor'la tanıştırıyor...

GTA ONLİNE HEİST
Biliyorsunuz GTA'da ilk defa Heist görevleri diye bişey geldi.Bu Heist görevlerinde belirli miktarda bir para yatırıyor ve Heist görevlerini başlatıyorsunuz.Görevi siz başlatmak istiyorsanız Heist odası olan bir evinizin olması lazım ama oynamak için birinin size invite atması yeterli.Görevler genellikle 4 kişi ile oynanıyor yani 4 arkadaş birlikte bir heist görevi yapabilirsiniz.Heist görevinden alacağınız parayı, görevi kuran arkadaşınız ayarlıyor.Genellikle %15 kâr Payı veriyor ama her zaman görevi kuran daha fazla para kazanıyor.Heist görevleri bu arada bölümlere ayrılıyor bazen 5 bölüm bazen daha fazla.Bu bölümlerde genelde her bölümde en son yapacağınız Heist bölümü için bir şeyler toplarsınız.Ayrıca sadece Heist bölümlerinden bir tanesinde de oynasanız genelde 10.000$ yada 20.000$ veriyor.

GTA 5 bu kadardı arkadaşlar, bir sonraki incelemenin hangi oyun olmasını istiyorsanız yorumlara yazarsanız ve oylamayı unutmazsanız sevinirim arkadaşlar.

Oyun İncelemeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin