UNCHARTED 3: Drake's Deception

261 2 8
                                    

Uncharted 3: Drake's Deception Naughty Dog tarafından geliştirilip Sony Computer Entertainment tarafından yayımlanan, aksiyon, macera, platform ve üçüncü şahıs nişancı türlerindeki, yalnızca PlayStation 3 için hazırlanan video oyunu. Uncharted serisinin Uncharted 2: Among Thieves'ten sonra çıkan üçüncü oyunudur. Kuzey Amerika'da 1 Kasım 2011, Avrupa'da 2 Kasım 2011, Avustralya'da ise 3 Kasım 2011'de satışa sunulmuştur. Birtakım eklentiler içeren "Yılın Oyunu" sürümü ise Kuzey Amerika'da 28 Ağustos 2012, Avrupa'da ise 21 Eylül 2012 tarihinde piyasaya sürülmüştür.

SENARYO
Uncharted serisinde her zaman Nathan Drake yani karakterimiz hırsızlık yapmak için bir yer belirler bizde onu almaya çalışırken çıkar zorlukların üstesinden gelip adamları öldürüp hırsızlık yaparız Uncharted'ın 3. oyunundada bu böyle.Ama sanki bu oyun diğerlerinden biraz daha farklı mesela 3D oynayabiliyoruz grafikler mükemmel oynanış desen fena değil.Neyse.Bu oyunda Nathan bu sefer Arabaistan da ki çöllere gidiyor.Ama giderken uçak düşüyor ve uçaktaki paraşütü olan kutulardan birine tutunarak iniyorsunuz.Çölün ortasına düşen Nathan yürüyor, yürüyor, yürüyor, yürüyor, yürüyor hala yürüyor bu arada serap falan görüyor sonra bir köy buluyor ama köy, köylükten çıkmış derecede yıkık dökükmüş.Şansa orada da düşmanlar çıkıyor tabiki düşmanları öldürüyoruz.Sonrasın da Nathan artık susuzluktan bayılıyor ve atlı bir Arabistanlı, grubuyla birlikte Nathan'ı buluyor ve onu kendi sığınaklarına götürüyor.Bu bölümde at kullanabiliyoruz hatta attan kamyonetlere zıplayabiliyoruz.O sırada Sullivan(Nathanın manevi abisi) da oraya geliyor ve operasyon devam adiyor Suriye'e falan gidiyoruz.Hatta Nathan'ın küçüklüğüne gidiyoruz.Nathan da Kolombiya da büyümüş, zaten oradan Sullivan'la tanışıyormuş.Sizce Sullivan'la nasıl tanışıyor?Cevap veriyorum tabi ki hırsızlıkla, şöyleki Nathan Sullivanın çalacağı tarihi eseri çalıyor,bu sırada Sullivan Nathan'ı görüyor ve o zaman ki ekibiyle peşine takılıyor.Bütün ekip Nathan'ı yakalamaya çalışıyor ve o sırada ateş ediyor, 16 yaşındaki Nathan ateş sesleri gelince çok korkuyor ve daha hızlı koşmaya başlıyor.Hızlı koşarkende bir çatının üstünde ayağı takılıp düşüyor tam o sırada Sullivan elinde silahla Nathan'a yaklaşıyor ve silahı ona doğru tutuyor.Nathan çok korkuyor ama Sullivan ona ateş etmiyor.Aksine onla tanışmak istiyor cesurluğundan dolayı.İşte aradan seneler geçiyor Nathan büyüyor Sullivan yaşlanıyor baba oğul gibi oluyorlar.Beraber operasyonlar yapıyorlar.

Uncharted 3: Drake's Deception böyleydi arkadaşlar beğendiyseniz oylamayı, sorularınız varsa yorumlara sorularınızı yazabilirsiniz.İnceleme yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.Hoşçakalın, oyunla kalın 🎮

Oyun İncelemeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin