Yıl 2021 sıradan bir fabrika işçisi Salih ailesiyle beraber İstanbul da 2+1 evde kirada yaşıyorlardı. biri 3 yaşında diğeri 5 yaşında iki oğlu vardı. Salih işe otobüsle gitmekten bıkmıştı hem hafta sonu ailesiyle gezmek için hem de işe gitmek için bir araba almaya karar verdi. Bir kaç hafta sonra Gebze de bir 1994 model Broadway buldu, araç çekme belgeliydi. Ertesi gün sabah 7de yola çıktı saat 10 da Gebze de oldu. biraz pazarlıktan sonra aracı sahibinden 12.500tl ye aldı aracı çekiciye yükledi istanbul'a yola koyuldu aracın eksiklerini tamamladı ve muayeneye götürdü. artık işe rahat gidip geliyodu ve ailesiyle hafta sonu gezebiliyordu.
Aradan bir kaç yıl geçti salih maliyetlerden dolayı aracın bakımlarını yapmamıştı. bir kaç gün sonra gece memleketteki babasının öldüğü haberini aldı apar topar eşi ve çocuklarıyla yola koyuldular. hava sisliydi göz gözü görmüyordu kütahyaya kadar sorunsuz bir şekilde geldiler kütahyada aracın lastiği patladı aracı sağa çekti hava aşırı yağmurluydu her yer kapkaranlıktı bagajdan stepneyi çıkardı ancak stepne patlak lastikten daha beterdi zorda olsa stepneyi taktı yola devam ettiler araç çok dengesiz gidiyordu ama hızlı gitmek zorundaydı afyonkarahisarda aracın kontrolünü kaybetti ne yaptıysa aracı toparlayamadı araç uçurumdan aşşağı uçtu taklalar attı eşi ve çocukları oracıkta ölmüştü salih yaralı ve baygındı. Birkaç saat sonra salih uyandı eşine seslendi ancak eşi cevap vermedi etraftan sren sesleri bağırışmalar duyuluyordu salihi araçtan kurtarıp ambulansla hastahaneye götürdüler, ameliyata aldılar.
Salih bir kaç gün sonra kendine geldi. odaya giren hemşireden çocuklarının ve eşinin öldüğü haberini aldı sinir krizine girdi etraftaki her şeyi kırıp döküyordu koşarak çatıya çıktı intahar edecekti etraftakiler ne yapsa ikna edemedi gözünü kırpmadan aşşağıya atladı oracıkta öldü. Ailesinin yanında antalyada gömüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes kendi ölümünden sorumludur
Spiritualsalihin ekonomiden dolayı aracının bakımlarını yapmaması ve ailesinin hayatına mal olması